10 skutočne nekvalitných tetovaní a chýb pri tetovaní

Mám trinásť tetovaní. Myslím, že oni'všetci sme celkom v pohode (a určite nie't kvalifikovať ako "zlá kvalita").

Jediná vec, ktorá ma kvalifikuje ako autorita v oblasti toho, čo robí zlé tetovanie, je to, že sám mám 13 rokov a myslím si, že oni'všetko celkom v pohode. Je pravda, že moje sú malé a je ťažké ich pokaziť. Ja však'stretol som niekoľko jednotlivcov – online aj mimo nich – ktorých tetovanie je úplne brutálne. To, čo ich drží, aby si také hrozné veci natreli natrvalo na kožu po zvyšok svojho prirodzeného života, to nechcem'neviem a môžem len špekulovať. Všimol som si niekoľko požiadaviek, ktoré sú do značnej miery zaručené, že vytvoria tetovanie zlej kvality.

Chyba č. 1: Nevhodná mierka

Malý obrázok na obrovskej ploche kože. Nielenže tetovanie vyzerá stratené uprostred celého tohto prázdneho priestoru, ale má pravdepodobnosť, že zasiahne do všetkých, dúfajme, väčších, lepších tetovaní, ktoré by ste si v budúcnosti mohli priať.

PRÍLIŠ MALÁ

PRÍLIŠ MALÁ

Chyba č. 2: Zle nakreslené

Pravdepodobne je to chyba umelca. Len preto, že sa môžeš naučiť pracovať s tetovacou pištoľou'to znamená, že by si to mal robiť ako život. Tam'to je dôvod, prečo oni'nazývajú sa tetovači; obrázky, ktoré vytvárajú, majú mať umeleckú kvalitu.

MIake 3: Žiadny obrys

Žltá vážka bez definujúceho obrysu, tieňovania, hĺbky alebo rozmeru bude rýchlo rásť tak, aby vyzerala ako znak malomocného … pokiaľ lepry nevyzerajú ako vy'idem na?

Chyba č. 4: Bláznivé zakrývanie

Zakrytie tetovania je vycibrená zručnosť, ktorá môže zo starého, impulzu okamihu alebo poľutovaniahodného tetovania urobiť niečo nové a krásne. V ideálnom prípade bude nový obrázok oveľa lepší ako pôvodný. Zdá sa, že toto nie je'vždy to tak nie je.

naozaj biedne tetovania

Chyba č. 5: Oznamovanie predsudkov a nevedomosti

Chcete, aby vás svet poznal'si úzkoprsý fanatik? Dobre. Ale zničenie tela symbolmi ničenia a genocídy je niečo, čo jednoducho nemôžem rešpektovať.

naozaj biedne tetovania

Chyba č. 6: Nedostatok umenia

Telo je prázdne plátno, na ktoré treba podľa toho naniesť farbu. Niektorí ľudia nerozumejú tomuto konceptu a veria, že si môžu akýmkoľvek spôsobom postriekať atrament na kožu'budem vyzerať dobre. Nie ste Jackson Pollock. Prepáč.

naozaj biedne tetovania

Chyba č. 7: Napaľovanie sa opitým

Ak ty'piješ so svojimi kamarátmi a jeden z nich hovorí, "Brácho, nechaj'poďme si dať zodpovedajúce tetovanie!," Pravdepodobne to myslí tým, že si necháš vytetovať, keď tam stojí a smeje sa. Dávajte si tiež pozor na priateľa, ktorý hovorí, "Brácho, môj strýko'má tetovaciu pištoľ. Nechaj'použijem to … na teba!"

naozaj biedne tetovania

Chyba č. 8: Slabé rozhodnutia o farbení

Ak toto nie je'mala by to byť chyba tatéra. Chápem, že veľa ľudí nevie, čo majú'hovoríme o tom, keď vstúpia do tetovacieho salónu a požiadajú tatéra, aby im myšlienka v hlave ožila na koži. Je však úlohou dobrého výtvarníka vysvetliť pojmy tieňovania a to, ako niektoré farby v priebehu času rýchlejšie vyblednú a aké farby vyzerajú najlepšie, keď sú zmiešané. Na druhej strane, niektorí ľudia môžu byť veľmi nároční na to, čo chcú a čo si myslia, že urobí skvelé tetovanie, a to napriek všetkým varovaniam alebo protichodným návrhom..

Chyba č. 9: Náhodnosť & Nedostatok zmyslu

Tam'Neexistuje žiadne vysvetlenie týchto zverstiev. Sú to náhodné výbery, ktoré sú náhodne umiestnené a zle vykonané.

naozaj biedne tetovania

Chyba č. 10: Tetovanie, ktoré sa nikdy nedokončí

Mnoho tetovaní nie je možné dokončiť na jedno sedenie. Zložité vzory s použitím veľkého množstva farieb alebo veľkých zadných dielov zvyčajne vyžadujú niekoľko sedení'úplne hotový. Ale tam'nie je ospravedlnenie pre malé návrhy, ako sú tie, ktoré sú tu vidieť, aby boli neúplné dlhšie ako niekoľko okamihov. Pokiaľ nie'si hnusný, kto nemôže'neber bolesť.

Hudobné linky bez hudobných poznámok

Hudobné linky bez hudobných poznámok

Komentáre

iba ja 30. mája 2012:

Uhh, šesť riadkov môže byť strunami pre gitaru?

Lundy 21. februára 2012:

Lol, niektoré z týchto tetovaní sú zlé – rovnako ako niektoré z komentárov! Mám rád tetovanie = nezamestnaný 🙂 Mám rukáv, zadný diel a ďalších 11 tetovaní a hádajte, čo som'Nikdy som nebol nezamestnaný nielen ja'm riaditeľ spoločnosti, ktorej väčšina z nich je krytá oblekom, lol. Ale nechcel by som'Ani keď sa pozriete na dievča bez tetovania, sú super HORKÉ! A moje vlastné tetovanie bolo prvé v 16 rokoch'Teraz mám 32 a ľutujem 0 z nich a plánujem ich pridať!

Cody Webb 19. februára 2012:

Ach, a každému, kto's povedal "tetovanie sú jazvy, ktoré si spôsobíte sami, prečo by ste si účelovo škodili?" Whaddaya si myslí, že opálenie je?…

Mikal Smith z Vancouveru, B.C. 28. januára 2012:

Nešťastné, ale úplne príjemné! Vďaka tomu si veľmi vážim svoje krásne tetovania.

Mike 27. januára 2012:

Posledný obrázok klavírnych liniek môže tiež znamenať priame čiary predstavujúce počet ľudí, ktorých ste zabili.

milkwhiteneck 8. januára 2012:

môže niekto ponúknuť akékoľvek informácie o právach SPOTREBITEĽA ?? čo môže zákazník robiť, keď sa tetovač zmýli ?? [okrem kúpy bejzbalovej pálky mám na mysli]

akékoľvek skutočné informácie o právach spotrebiteľa & zlé skúsenosti budú veľmi prijaté.

tetovanie je potrebné lepšie regulovať

andy mack 14. decembra 2011:

Tetovanie bývalo znakom rebélie, teraz je už len znakom zhody. ste všetci v jednom klube, v rovnakom bratstve, a keďže chcem byť rebel, nerobím to'nechcem sa pridať do tvojho klubu. čím viac tetovaní všetci získate, tým sa cítim jedinečnejší

rnalasa 15. novembra 2011:

tetovanie, prilepenie sa na zobrazenie tajného motívu, dáva identitu a tajomstvo sebe samému, ak sú náhodne vybraté, ak sú presne usporiadané z časopisu, ale akonáhle sú vo vás uviaznuté, je to podobné ako neustále nosiť oblečenie sme čo cítite, keď do vás niekto strká. pokiaľ nechcete odcudziť svoje telo po zvyšok svojho života a nepotešiť sa, keď vám to sebavedomie klesá, zakaždým, keď to uvidíte, možno si budete chcieť vytetovať napríklad nohavičky alebo tangá, alebo si môžete kvapkať slzu medzi obočie a nosenie. ten outfit do konca života.

ale v spoločnosti atramenty zapichnuté do vášho tela len odhaľujú nejakú dočasnú identitu, ktorú ste kedysi mali, alebo motív, ktorého uzdravenie trvá dlhšie, ako mozog dokáže uznať, ak chcete, aby bol trvalý. Ak to všetko zbúrate, nosíte svoje vedomé a podvedomie to neustále rieši, ale koniec koncov to cítite, keď sa zaseknete. a pre spoločenský status tetovania premýšľajte o tom týmto spôsobom, ak nie'Nechcete nosiť ten atrament alebo oblečenie, ktoré nemôžete cítiť počas celého života, skúste to týmto spôsobom. Čo keby ste si na svoje tetovanie nalepili nálepku, cítili by ste sa inak a čo keby ste túto nálepku našli niekde inde? líši sa tiež, konkrétne, ak je táto nálepka úplne rovnaká ako vaše tetovanie, ale čistenie mäsa sa môže stať, ak zmiešate čajovú lyžičku práškového koolaidu, niekoľko zrniek soli a lepiacej pásky uvarené v hrnci a koža absorbuje tekutinu, ak Po 2 až 2,5 hodinách sa atrament absorbuje pokožkou, pretože koolaid pozostáva z metoklónu dixetrózy, ak je zmiešaný so sodíkom, premení sa na sacharózový hydrochlorozón a zložky pásky v zásade rozpúšťajú kyseliny z hydrochlórozónu.'Stále budete mať rozmazanú zápletku, ale vaše sebavedomie sa prestane rozpadávať zakaždým, keď potvrdíte, že ju máte alebo ju uvidíte, vzhľadom na to, že je pre podvedomé tetovanie stále bolestivé, dokázať to tetovačom, ktorí si účtujú peniaze, čo sa stane, ak sa rozpustíte trením alkoholu na čisté mäso, kým už nemôžete cítiť alkohol, a vytetovaním vody do pokožky nebudete cítiť kurva správnu vec a pre ľudí je bolestivejšie byť potetovaný na nejakom mieste, ako keby ste len prilepili členskú šijaciu ihlu celkom do tvojho mäsa, je pravdepodobné, že sa tvoje telo pomstí, a potom je to tak, že všetko, čo skutočne robí pre sebaúctu kvôli atramentu, ale čo sa stane s touto šijacou ihlou zaseknutou palec cez tvoje telo, ale tvoje sebavedomie je cesta ulici, ospravedlňte svoje telo a vaše sebavedomie sa upraví. čo'je to skutočne sklamanie z toho všetkého, prečo nie't peeople jiost fuisckin dsiover oblečenie je len pohodlné tetovanie a môžete si ho vyzliecť kedykoľvek budete chcieť, ale nakoniec odcudzíte akékoľvek oblečenie, prečo také milé tetovania robia to isté, takže nejaký návod, ktorý objavil a chcel niekto iný, nie je'nie je naučený svojmu vedomiu.

ale čo je skutočne príťažlivé na tetovaniach, ak chceš vyjadriť svoje podvedomie na koži, staraj sa o seba, zatiaľ čo tvoje čmáranie na telo by dodalo tvojmu podvedomiu sebavedomie a ak je otrhané, malo by to pre teba pocit, akoby si balansoval galón mlieka na čele pri ležaní na kuchynskej podlahe rukami, ale pre súboje dobra, ak sa len ospravedlníte svojmu telu za tat,'tat tat, alebo sa skutočne starať o seba s týmto fixom a urobiť rovnaký test s mliekom, ak máte stále vysokú sebaúctu, znamená to, že mäso stále nie ste'už sa nesnažím prispôsobiť spoločnosti

Cathy 1. októbra 2011:

Osobne som miloval tetovanie Lori/slut, t.j.'vždy som to ppl povedal'je strašný nápad získať KAŽDÉHO'meno na tvojom tele … to'je kolenom smrti pre vzťah.

A chlapíkovi, ktorý povedal, že tetovanie je pre nevzdelaných, vole, t.j.'Som anglický BA a sľubujem, že som presne vedel, čo robím, mám výtvarnú výchovu a milujem svoj atrament. Ja'Som mimoriadne vzdelaný a sľubujem to'nie je to niečo, čo si predplatili iba študenti z ôsmeho ročníka.

Tend2Offend 10. septembra 2011:

Naživo & nechať žiť.

Preboha, čo na tom záleží, čo na koži cudzích ľudí/priateľov?

Rovnako hodnotíte aj farbu pleti alebo oči ľudí?

Hlboko zmýšľajúce problémy pre tých, ktorí si nedokážu priznať, že áno.

Uk tetovač..

Láska&Atrament pre tých, ktorí sú v obraze…

KT Rae 25. augusta 2011:

Žiadna z vašich fotografií sa v súčasnosti nevyriešila. Skúste to znova.

scott cooper 10. augusta 2011:

dostal som zlé tetovanie z obchodu v sauchie clackmannanshire, ktorý sa nazýva ikona atramentového tetovacieho štúdia, videl som aj iných tetovačov a povedali mi, že tetovanie bolo urobené príliš hlboko, takže tento takzvaný tetovač by mal byť vypnutý, pretože som videl ďalších dvoch ľudí s rovnakým problémom .tak ak sa vám niekedy hrdlo rúti, tento krk lesa sa bude držať ďalej od tejto ikony, takzvaného vtipu z obchodu…..

jackie 27. novembra 2010:

to tetovanie na osobu'zadok nie je žena's. i'nikdy som nevidel ženu's crack, že chlpatý a tieto džínsy vyzerajú ako muži's rifle

Preklep Tat 20. novembra 2010:

Niektoré z týchto tetovaní sú dosť hrozné, ale úplne som prekopal mäso a jedol moriaka (vedľa posledného obrázku), myslím si, že je to úžasné.!

Kara Lee 3. novembra 2010:

Posledná fotografia nie je z hudobného personálu. Existuje 6 riadkov, keď ich má byť 5.

britt 21. októbra 2010:

hm, tu'je myšlienka. to'nie je tvoje telo tetované, tak si to urob'nesťažuj sa na to.

Kto ste, keď hovoríte, že tetovanie je zverstvo, keď môžete robiť veci, ktoré ľuďom prídu kruté?

Don'Nebuď taký súdny, čo ukazuje na extrémnu ignoranciu.

becca 09.09.2010:

ok, úprimne? lepšie by mi to išlo s ostrou značkou!!

B 09.07.2010:

Vážka sa mi strašne podobá na hennu. To'preto to'je jasne oranžová a nemá žiadny obrys.

Stace22 10. marca 2010:

Viete čo, lacný atrament je špinavý atrament. Sám mám pár tetovaní a milujem ich. pretože poklesy v komentároch vyššie, ktorí uviedli, že sa chcú predvádzať, zjavne nemajú vášeň pre umenie. je lepšie, aby kreslenie na koži bežným atramentovým perom, ktoré si želá, bolo trvalé. a pokiaľ ide o zlé tetovanie, úprimne som to videl aj horšie. Niektorí ľudia dokonca žiadajú zlé tetovanie jednoducho preto, že sú opití. Takže tu nie je žiadny argument. ach, pokiaľ ide o zamestnanie, evidentne, ak sa tu dostávate tetovaním, je ho vidieť aj oblečené. Najľahšie to znamená, že vaša práca nie je pre tetovanie menej stresujúca

Alyx 7. februára 2010:

a potom tam'je toto….

http://www.youtube.com/watch?v=3SIwTc5WO3Y

kelsey 21. januára 2010:

omg to je strašne hlúpe

Jack Coveney 15. decembra 2009:

Tu je ďalšia zbierka dosť bláznivého tetovania's http://www.whatpoll.com/tattoos-to-avoid—men2

Stále skvelá zbierka 🙂

nikki 23. októbra 2009:

Prepáč! že'je moje vzdelanie" a pravdepodobne preto, že angličtina nie je't môj rodný jazyk; Malo by'bol som "Nový" štúdie namiesto "nes štúdie"! LOL

nikki 23. októbra 2009:

Ak to s tetovaním myslíte vážne, znamená to, že sa vopred uistíte, že ste veľmi dobre informovaní o umelcovi o vašom (konečnom) výbere. Takže je to skutočne aj vaša vlastná zodpovednosť. Rozprávajte sa s ostatnými a dbajte na to, aby ste si jeho diela dobre pozreli. Uistite sa, že ste sa nielen pozreli na obrázky ich práce (pretože môžu byť niekým iným), ale chodili ste ich sledovať aj pri práci, aby ste mohli sami posúdiť, ako fungujú (kvalita, hygiena atď.).

Choďte na niekoľko zjazdov, aby ste mali šancu stretnúť sa s rôznymi tetovačmi a štýlmi. Môže to chvíľu trvať, ale je veľká pravdepodobnosť, že tak urobíte'Skončíte s tatom, z ktorého budete mať radosť. Veľa šťastia od potetovaného dievčaťa s pravidelnou prácou, ktorá si vyžaduje pravidelné štúdium! 🙂

cHELSEA 6. októbra 2009:

Prečo by si, preboha, chcel dať tetovanie, aby tvoja tvár vyzerala tak, ako keby z teba niekto bil tie sračky … myslím si, že je to tááák OHNUTÉ a NAPLNENÉ !!!!!!!!!!! LMFAO

Carly 14. septembra 2009:

Buďte opatrní, ľudia, požiadajte o zobrazenie inej práce alebo sa dokonca porozprávajte s inými ľuďmi, ktorých umelec vykonal. Mal som strašný zážitok a teraz som doživotne zjazvený. Bol tetovaný chlapíkom menom Stuart O'Neill in Stoke On Trent (myslím, že by som mal spomenúť jeho meno, aby si to ostatní uvedomovali). Tak veľmi ma pokazil a on to vedel … s tým sa stále pokúšal to napraviť, dlhý príbeh … skrátene išiel CESTOU HLOUBKY, nakazil som sa a išiel k doktorovi, nasadil orálne antibiotiká a vrátil sa. nakupovať, kde mi vrátili peniaze … problém je … ako sa to do pekla uzdraví? Budem vôbec schopný to pokryť … je to stále infikované, som v ranom štádiu antibiotík a nie je to ani zďaleka vyliečené .. takže nemám ŽIADNU JEDNOTU, ak to vôbec bude môcť byť NIKDY zakryté, ak je zjazvené .. je veľmi malé, čo je jediná dobrá vec!

Willem 30. júla 2009:

Tu som videl absolútneho smraďocha

http://www.slprofiles.com/picturedetail.asp?id=277…

Jessicadragon 20. júna 2009:

Existujú dva druhy "zle" tetovanie podľa mňa.

1) Umelec zlyhal, či už správne nevypĺňal teleso, kopal príliš hlboko, kýchal a ťahal zbraň tam, kde'nepatria, nerovnomerné alebo nečitateľné písmo alebo tisíc ďalších scenárov. Umelec v zásade zlyhá iba vtedy, ak to nie je to, čo klient zamýšľal a/alebo neurobil't zodpovedajú poskytnutým dielam a nie sú spokojní.

2) Keď je klient'Voľba umenia nie je príťažlivá podľa bežných štandardov v kultúre tetovania (alebo je umelecky zlá väčšina všeobecne) a úroveň umeleckého umenia tetovania nemôže kompenzovať zlý výber, pretože je taký zlý..

Jeden nemôže viniť druhého. S tým druhým, Ak je klient s tetovaním spokojný, potom oni'si šťastný Pri niektorých veciach, ktoré si ľudia zvolia ako súčasť seba, sa čudujem, čo si myslia, ale nechcel by som'Neodsudzujte ich za to, čo očividne zamýšľajú. Ja nie'Nemyslím si, že by sa to malo automaticky uložiť ako "zle", len možno v zlom vkusu.

Váš názor na tých, ktorí tu kritizujú potetovaných ľudí, nie'Nezáleží na tom, s akými ľuďmi sa tu vyjadruješ. Ja'len hádam. Ale čo ja viem, som vraj nevzdelaný a bez práce.

Jenn 21. marca 2009:

Nevedomosť.

Potetovaní ľudia sú schopní nájsť si prácu a udržať si ju.

Čo si myslíte, ako platíme za svoje tetovanie?

A ako získame peniaze??

Ach- a rovnako ako dúfate, že celá explózia tetovania prejde skôr, ako nová generácia dospeje .. Tiež dúfam, že vyhrala vaša nevedomosť a blízka myseľ'netierať sa o žiadneho z nich.

Michael 4. marca 2009:

Tatoos sú pre ľudí nižšej triedy, nevzdelaných a nekultúrnych ľudí. Našťastie tento nechutný výstrelok nebude prenesený na ďalšiu generáciu Američanov.

sara 11. januára 2009:

Ten s očami na zadku, no vyzerá to ako mužský zadok, pokiaľ nie je chlpatá .. hrubá!

Shane 19. decembra 2008:

Tetovači sú umelci a nie každé umenie je pre každého, pretože je tu dobrá práca.

smutná panda 18. decembra 2008:

Čakal som, že to bude skutočne zábavné alebo prinajmenšom informatívne, ale namiesto toho'jednoducho niekto trhá tetovanie, pretože jej alebo ich umiestneniu nie je po chuti. Veľmi smutný. Aj keď niektoré skutočne patria do kategórie "Naozaj zlá kvalita", väčšina z nich don't a to'je dosť urážlivé pre umelcov, keď hovoria, že áno.

jovifreak 25. septembra 2008:

Ak tetovanie's = nezamestnaní, potom by nikto nemal žiadnych (rovnako dobrých), koľko stoja !!

Mám 4, môj posledný bol urobený dosť zle a chystám sa ho vyriešiť.

Povedal by som každému, kto chce tetovať, urob si najskôr domácu úlohu, skontroluj rôznych tetovačov, pozri sa na ich prácu a uistite sa, že si si istý, že dokáže to, čo chceš, a robí to dobre..

starrkissed z Arizony, 28. júla 2008:

wow, to sú vážne zlé tetovania!!

flutterbug77 z USA 27. júna 2008:

Ja'Nie som jeden, kto nosí tetovanie, ale tieto sú NEDOSTATOČNÉ!

RyanRE z Bellinghamu, WA, 4. júna 2008:

Och … To sú dosť zlé tetovania. Uvedomujem si, že je to staré centrum, ale v HB som nový, takže si ho prvýkrát kontrolujem. Dobrá práca Jaclyn: D

Humblebee 4. mája 2008:

Páni, niektoré z týchto tetovaní sú dosť nešťastné, ako napríklad "priateľstvo" jeden. mohlo by'potreboval som pomoc na rukách ^- ^a chlapíkovi, ktorý povedal "tat (t) oos = nezamestnaný" mal by si na chvíľu znova premyslieť. Ak ty'ste ako potetovaní po celej tvári a iných pekne viditeľných miestach (ruky, krk), potom ste pravdepodobne vyhrali'nedostať prácu v obchode. ale ak máte podobné, tetovanie na chrbte (očakávam, že ľudia budú nosiť košele: p) alebo iné podobné miesta, tak prečo nie? Môžem a môžem'nesúhlasíte s tým, že tetovanie je zlé, ak tetujete svoju priateľku/priateľa'meno je na tebe a rozídeš sa (čo si myslím, že sa stalo "loli" chlap, lol) ty'sú dosť pokazené, pokiaľ to nepripomína nejakú dôležitú pamäť. Ja si to myslim'je to skvelý spôsob, ako si niekoho/niečo zapamätať tým, že si dáte tetovanie na počesť. Znovu k zlému, don'Nesnažte sa vytetovať miesto, ktoré sa veľmi zmení potom, čo ho dostanete, napríklad (ženy)'Keď si dáš tatko na prsia, otehotniieš (prsia sa dosť zväčšia), nechaj dieťa, nech ti bude cicať prsia, a pozri sa na to, čo si myslíš, to by mohlo atrament trochu príliš spochybniť. Alebo ak ty're tuk, a schudnúť tonu váhy, to vyhralo'nevyzerám dobre: ​​p (myslím)

Hoshi 24. januára 2008:

Pretože by vám vadilo, keby ste mi poctivo vyhodnotili nasledujúce tetovanie? Dobrý alebo zlý? A prečo? Ospravedlňujeme sa, že obrázok je taký malý, ale dúfame, že vám príde nápad:

http://img170.imageshack.us/img170/1387/tattooxy5….

Zmätený 23. januára 2008:

Ďakujem, že ste to objasnili, pretože je to možné 🙂

pretože (autor) z N. J. 21. januára 2008:

Hey Confused – Kreslo tatoo bolo pôvodne umiestnené v "náhodný" oddiel v zhone. Potom, čo ma upozornili, že to bolo tetovanie stoličky Eames, ikona dizajnu z päťdesiatych rokov minulého storočia ( http://en.wikipedia.org/wiki/Eames_Lounge_Chair ) Pozrel som sa na to druhýkrát a rozhodol som sa to ihneď odstrániť. Pretože to bolo pod "náhodný" sekcii, to spadalo pod nadpis, ktorý hovoril, že išlo o zle vykonané zverstvo, čo zjavne nebolo. Moja chyba 🙂

Zmätený 18. januára 2008:

Ktorý je ten "kreslo" každý'hovorí o? Je to ten pod tetovaním jaziev na tvári, pretože nemám ani potuchy, čo to je'má byť..

lapač snov080 31. decembra 2007:

Každý má právo na svoj názor. Tetovanie je len trvalejším spôsobom vyjadrenia toho, kým sme, rovnako ako naše oblečenie a vlasy dočasnejším spôsobom. Aj keď tetovanie nie je môj štýl, môže byť ideálne pre niekoho iného a ja nie'nemyslím si, že máme právo mať voči týmto jednotlivcom predsudky. Prospievam zmenám a súhlasím s tým, že niektoré z týchto tetovaní sú nekvalitné, ale … krása je v očiach diváka! 🙂

ryan 13. novembra 2007:

tetovanie náhodnosti je najlepšie: D

FPM 7. novembra 2007:

Býval som bezdomovcom rodeo klaunom, ale teraz som kúzelníkom svetovej triedy !

liz 30. októbra 2007:

Ja'videl som stoličku Eames zosmiešnenú v niekoľkých rôznych tetovacích stĺpikoch a ono'Je skutočne smutné, že sa toľko ľudí ignorujúcich dizajn takto strápňuje. TOTO PREDSEDA JE NESPRÁVNE DÔLEŽITÝ A SLÁVNY KUS V HISTÓRII NÁVRHU. Pochybujem, že to bolo vybrané náhodne A ono'je to naozaj dobre prevedené tetovanie. Existuje nejaký spôsob, akým by ste mohli tento článok vo svojom článku upraviť a ušetriť sa tak od toho, aby ste už dlhšie vyzerali bezradne a odsudzujúco?

nefrit 29. októbra 2007:

áno, určite je to umelecké tetovanie,

Osobne môžem povedať, že niekedy je to chyba umelca, ale inokedy je sakra ťažké interpretovať, čo do pekla zákazníci chcú !

jednoducho preto, že on alebo ona nemôže úplne komunikovať presne to, čo vidia vo svojej mysli, mnoho veľkých umelcov sú ľudia, ktorí rozumejú zákazníkom, a preto sa zdá, že získajú viac práce a lepšie nápady pre tetovanie.

najhoršie si myslím, že keď vidím, že dievčatá prichádzajú so zlými, pre mňa je to v prdeli vážne zjazviť pekné dievča (nie, nie som chlap, ktorý je šteklivý a dievča je príliš lol vydaté za tetovača 🙂

keď to tam prehrabú tiež a zjazví sa to, brutálne!!!!

poooooooor dievčatá

Carol 2. októbra 2007:

iraado todos !

Beijo; **

Michelle 2. októbra 2007:

Súhlasím s tým, čo všetci hovoria, áno'Je to zvláštne miesto, ale toto tetovanie na kresle je sakra dobré. Detail a tieňovanie je tak akurát. A VIEŠ ČO, môžeš ľahko získať prácu s tetovaním, pokiaľ tak neurobíš'Nedostaň ich na svoju skurvenú tvár! Dostal som dve práce a moje tetovanie mi pokrýva celý chrbát a MILUJEM TO

Ja'Tričko si už nikdy nevymením 29. septembra 2007:

Milujem logiku toho chlapa, ktorý myslí "tetovanie je niečo ako idiotské filtre. Držia sa ďalej od ľudí, ktorých by som nechcel'Nechcem poznať a pritiahnuť ľudí, s ktorými si vo všeobecnosti dobre rozumiem".

Mal by ísť a ukázať policajtom na hračkársku pištoľ, umožní mu to spriateliť sa s tými, ktorí rozumejú jeho humoru!

tab 28. septembra 2007:

Ďakujem, Tim … Charles a Ray Eamesovi, návrhári predmetnej stoličky, boli veľmi plodnými dizajnérmi. Táto mimoriadne dobre vykonaná stolička by nebola taká náhodná pre klienta tetovania, ktorý mal vášeň pre dizajn alebo architektúru.

Ja'm sa tiež snaží ignorovať tetovanie = komentár nezamestnanosti. Mám niekoľko väčších tetovaní a mám Majstra's dobre platenou kariérou. Vylezte prosím späť pod skalu, z ktorej ste prišli.

tim 25. septembra 2007:

Tá stolička nie je len nejaký náhodný kus nábytku. Je to salónik Eames 1956, absolútna ikona dizajnu: http://en.wikipedia.org/wiki/Eames_Lounge_Chair

Alebo len googlite "eames salónik" a zistíte, koľko stránok nájdete.

Len preto, že * ty * nie'nerozpozná niečo'to myslim vazne'je náhodný.

Sam 24. septembra 2007:

Myslím, že osoba na poslednom obrázku bola gitaristka. Hudobná hudba má 5 riadkov, ale karta gitary má 6.

Whitney z Gruzínska 23. septembra 2007:

"V skutočnosti existuje, pokiaľ to neurobíš'Len si vytetujte názov svojej aktuálnej obľúbenej kapely" Môj priateľ má tetovania z kapiel, ktoré on'Pracovalo to rovnako ako pre skupiny priateľov's. My'hovoril som o tom, že mám tetovanie ako starší ľudia a nemám ich rád, a on's uviedol, že on'Nikdy nebudem ľutovať, že som si zobral akékoľvek z jeho tetovaní, okrem jeho zle urobenej lebky (tetovač kopal príliš hlboko a červená a čierna spolu krvácali). Hovorí, že všetky jeho tetovania predstavujú čas v jeho živote, ktorý si chce zapamätať, dobrý alebo zlý.

Myslím, že on'Som šialený, ale myslel som si to'hodil by som to.

A súhlasím s tým, že niektoré tetovania v tomto článku nie sú't nevyhnutne zlé tetovanie, len iné. Pravdepodobne ho miluje človek, ktorý ho má, ako je stolička alebo kura, ktoré preráža (páči sa mi to, je to náhodné a divné, ale s trochou práce to môže byť cool).

Čo sa týka zamestnania, ja'Videl som veľa manažérov s viditeľným tetovaním. Mám jeden viditeľný'mal som prácu Ja'Videl som zamestnancov firemného sveta s tetovaním. Ja'Videl som maloobchod s tetovaním. Väčšina hovorí, že ich nemôžete mať, ale mnohé miesta neposilňujú pravidlo, pokiaľ niekto nemá útočné tetovanie. Obvykle sú mená a podobné v poriadku, ale démonická lebka pravdepodobne nie.

Ach áno, to je muž s očami na zadku. On'nosí mužov'vreckové nohavice so stiahnutými boxerkami, ktoré ukazujú tetovanie Plus vlasy. Ha.

Tattoos.soottaT 22. septembra 2007:

K ľuďom, ktorí tu tetujú, proti tetovaniu:

Mám tetovanie, niektoré sa nedajú tak ľahko skryť ako na ľavom predlaktí a bicepse. Na pracovných pohovoroch očividne nosím košele s dlhým rukávom, ale každý deň v práci nosím rifle a tričká s krátkym rukávom. Pracujem ako sieťový inžinier vo veľkom dátovom centre a nikoho ani trochu nezaujíma, že mám tetovanie.

Jediné miesta, kde by ma tetovanie urobilo nezamestnateľným, sú miesta, kde by som nechcel'nechcem v prvom rade pracovať. A ľudia, ktorí ma tetujú "uraziť" sú ľudia, s ktorými by som sa v prvom rade nechcel stretávať.

Takže moje tetovanie je niečo podobné "idiotské filtre." Držia sa ďalej od ľudí, ktorých by som nechcel'Nechcem poznať a pritiahnuť ľudí, s ktorými si vo všeobecnosti dobre rozumiem.

Mixas 20. septembra 2007:

Fotografia s očami na zadku nie je dievča – je to tetovanie ruského muža vo väzení a má svoj význam – že je to každá sučka.

Močiar 20. septembra 2007:

Milujem náhodné tetovanie's! Toto tetovanie na stoličke bolo jedným z mojich obľúbených tetovaní's na veky. Tak dobre urobené a pekná predzvesť veľmi drahého kusu vintage nábytku.

'tetovanie's = nezamestnanosť' chlapík, dosť samoľúby sediaci tam s tvojou prácou za miliardu dolárov za hodinu, ktorú si dostal na základe prísnej dohody bez tetovania. Mám veľa viditeľných tetovaní (niektoré patria na túto stránku) a žijem šťastne animované karikatúry, ktoré pozerajú vaše deti. Don'Nesúďte knihu podľa toho, čo o nej ľudia kreslili.

taylorblue z Kanady 20. septembra 2007:

Ďakujem HaHa, aspoň si to povedal!

Renesancia 19. septembra 2007:

Počkaj, počkaj, chápem … to'je kreslo … na ruke.

HaHa 18. septembra 2007:

Páči sa mi ten chlap, ktorý hovorí "Tatoo's = nezamestnaný".. chlap môže'ani kúzlo tetovanie. Kto je Dropout ?

A ja'nie som zaujatý, nemám ani tetovanie

lani 18. septembra 2007:

1. Niekedy na tetovanie nefungujú žiadne obrysy. Pracujte lepšie, ako keby ste mali obrys.

2. Chcela mať tetovanie na zadku. Koho to zaujíma? Práve tam to chcela. Ak nie'nechcem mať tetovanie na zadku, nie'nezískaj jeden. Nie všetky ženy chcú trampské pečiatky

3. Bez ohľadu na to, či sa vám to zdá nesúrodé, stavím sa, že takto by chcel svoj chrbát, inak by nešiel na všetky tieto sedenia. Ja to možno tiež nechápem, ale je to tak'očividne išiel do toho.

4. Morka a kreslo nie sú zle popravení. V skutočnosti je kreslo úplne úžasné tetovanie. Len preto, že nie'nemať ich rád alebo im nerozumieť, však'to znamená, že sú zlé tetovanie.

5. Jednoduchá líniová práca, ako napríklad posledné tetovanie, sa stáva obľúbeným štýlom tetovania. Čo im je? Nič.

k 17. septembra 2007:

Zdá sa mi divné, že ľudia vidia tetovanie ako "seba zmrzačenie." to'je jednou z najstarších existujúcich foriem vyjadrovania. nikto nespochybňuje prepichnuté uši, alebo ich nazýva nechutnými alebo odpudzujúcimi. zdá sa mi to ako svojvoľné rozlíšenie. jediným rozdielom je, že jeden je považovaný za mainstreamovejší ako druhý.

jimmy 17. septembra 2007:

#1 – Jim, Tran5, Jack – strávili ste čas prezeraním stránky venovanej niečomu, čo považujete za odpudzujúce a potom ste sa k tomu museli vyjadriť? Ja nie'Nechápete, čo sa vám páči, ste zarazení. Aj vtedy je tammyfayebakernudes.com pravdepodobne lepšou stávkou.

#2 – Stolička je nádherná.

#3 – Nikdy by som si to nevybral pre seba, ale niečo ako tetovanie Warrant/ Whitesnake/ Twisted Sister. Ukazuje to oddanosť. Dať'r

ofotrický 17. septembra 2007:

Tatoos dáva úplne prvú predstavu o tom, kto ste a nakoniec aj o tom, ako vyzeráte a hodnotíte veci, ktoré sa vám vyskytnú

Andy 17. septembra 2007:

Nejde o nedokončenú hudobnú palicu na zápästí. Je tam šesť riadkov a hudobný tím má iba päť.

taylorblue z Kanady 16. septembra 2007:

Ďakujeme, že ste nám to ukázali … niektorí ľudia sú blázni do toho, čo chcú … nie'nech ti nikto nepovie inak.

SmashTheState 15. septembra 2007:

Tam'v žiadnom prípade nemôžete vedieť, či je tetovanie stoličky "náhodný." Možno táto osoba vlastní obchod s kancelárskym nábytkom. Možno ten alebo ona pracovala celý svoj život v továrni na stoličky. Možno to bolo kreslo, na ktorom ona alebo on sedel, keď ona alebo ona žrebovali v lotérii. Symboly majú totemickú moc a nikto nemôže poznať ich skutočný význam, okrem osoby s tetovaním.

Renesancia 13. septembra 2007:

Úžasný Hub!

Môžem tiež hodiť sem svoje vlastné tetovanie a zistiť, ako to posudzuje komunita Hub … Aj keď fotka nemá najlepšiu kvalitu, ubezpečujem vás, že čiary sú ostré, takže kvalita tetovania je veľmi dobrá. :https://hubpages.com/misc/Design_A_Tattoo

Mimochodom, pretože som vám vykopal pásku na ruku.

VB 13. septembra 2007:

"Urobte si láskavosť ľudia, na svete neexistuje dizajn, ktorý by ste chceli na svojom tele do konca života"

V skutočnosti existuje, pokiaľ to neurobíš'Len si vytetujte názov svojej aktuálnej obľúbenej kapely/kapely/tímu alebo choďte tam a vyberte si niečo z flash kníh..

Ide o to dať tetovanie niekam, kde to ľudia môžu'Nevidím ich, pretože oni'je osobná vec, nie slogan trička. Tiež nás to samozrejme chráni pred úzkoprsými idiotmi, ako ste vy.

Typ človeka, ktorý'Budem mať tetovanie na tvári sú typom človeka, ktorý by nechcel'nedostať prácu, tetovanie alebo nie.

Súprava 12. septembra 2007:

Tran5, Jim ?

Ja nie'predpokladám, že nie'niektorého z vás niekedy napadlo, ale tu'je to jemný náznak…

Ľudia s tetovaním nie sú'nesnažím sa pritiahnuť teba *….

Jim Smith 12. septembra 2007:

Nikdy som nevidel žiadne tetovanie, ktoré by vyzeralo atraktívne. Počas života prirodzene získate dostatok zmrzačení tela. Prečo by ste to robili schválne? Potom ich dajte na miesta, kde môžete'Ani ich nevidieť, je ešte ignorantskejší.

H. L. Menken mal pravdu. "Nikto nikdy neprišiel o peniaze, ktoré by podceňovali vkus americkej verejnosti." Čo je smutné, je to tak, ako ich zvyšok sveta napodobňuje.

tran5 10. septembra 2007:

No, okrem skutočnosti, že všetky tetovania sú do značnej miery neatraktívne, tieto prídu neatraktívne na úplne novú úroveň. aj keď tiež súhlasím s druhým komentátorom, táto výkonná stolička je v skutočnosti celkom cool a napriek tomu, že áno'Nie som fanúšik tetovania Toto sa mi veľmi páčilo 🙂 Urobte si láskavosť, nikto na svete neexistuje taký dizajn, ktorý by ste chceli na tele do konca života a už nikdy nemôžete byť skutočne nahí, tak NEROB'ZÍSKAJTE TATTOO! pls.

Dyl 09.09.2007:

Mám tú kancelársku stoličku … vlastne ja'Práve na tom sedím a vyzerá to celkom presne.

Jack 09.09.2007:

Fuj! Tetovanie sú jazvy, ktoré si sám spôsobím, a sú to najzložitejšie veci, ktoré som kedy na osobe videl.

Lesley Shell 09.09.2007:

To tetovanie očí na zadku je mužské, nie ženské. medzi trhlinou sú vlasy a stehná sú rovné, nie sú krivky ako žena…

Learntospell 09.09.2007:

Tetovanie = nezamestnanosť? Naozaj? Keď hovorím o dobre platenom a potetovanom manažérovi, povedal by som, že neschopnosť hláskovať pravdepodobne znamená nezamestnanosť. Všimol som si však, že si vo svojom názve napísal tetovanie správne, takže ja'Budem predpokladať, že neistota vášho pravopisu znamená, že ste hlupák.

mistermooster 09.09.2007:

V jednom bode by som súhlasil s tým, že by som prestal hrať, že tetovanie je pre porazených atď. Ale nech'Bez ohľadu na to, tieto časy sú už dávno preč. Tetovanie je v súčasnosti bežným prúdom a zatiaľ čo tetovanie na tvári alebo veľké tetovanie úplne pokrýva jedno'krk, paže alebo čokoľvek, čo môže obmedzovať pracovné príležitosti, a hovorí, že tetovanie = nezamestnanosť je hlúpe.

Lindsy 8. septembra 2007:

To'nie je zlé niekoho súdiť's tetovanie. Pravdepodobne sa môžu predvádzať a podriaďujú sa iným ľuďom'potom názory. Tetovania, ktoré môžu'Stredobodom diskusie by mali byť miesta, kde nikto nevidí.

To tetovanie na kancelársku stoličku je náhodné, pravdivé, ale tak dobre urobené. Umelec, ktorý to urobil, je očividne talentovaný a má môj súhlas s tým, že je ochotný dať niekomu presne to, čo chcel, a robí to dobre..

Súprava 8. septembra 2007:

Skutočne veľmi zvláštne – článok, nie výber fotografií..

Malý 'štartér tat' Aj pre polovičného slušného umelca nie je nikdy problém integrovať sa do väčšieho kusu, ak sa to neskôr požaduje, a malé tatko sa dá laserovými metódami odstrániť jednoduchšie, ako veľkú obludnosť, ktorú človek ľutuje..

Pokiaľ ide o vami zvolený obrázok pre 'zlé zakrývanie' ?

Čo vám to, preboha, dalo myšlienku, ktorá mala zakryť meno, lol ?

To'Je veľmi jasné, že zákazník chce, aby meno zostalo viditeľné, a pridané umenie robí vyhlásenie. S ktorým by ste mohli nesúhlasiť a určite 'Lori' stavil by som sa !

Nebol to však pokus 'kryt' úplne existujúce tat.

Píšeš dosť dobre.

Ale- váš provinčný postoj k tomu, či iný's tat's mali význam pre vás * a váš zhon zahrnúť fotky tetovaní, ktoré sa nezhodujú s vašim pohľadom na ne, ukazuje príliš veľkú nedbanlivosť.

Nájdite si viac času na svoje ďalšie žvásty a zhodujte sa s tým, čo vy'hovoríš tomu, čo ty'znova ukazuje- a pamätajte si rozdiel medzi 'nie podľa vášho vkusu' a 'zle nakreslený'.

Stolička ? Nie podľa vášho vkusu – VEĽMI dobre vykreslené.

isabelletrapnell 8. septembra 2007:

tetovanie na stoličke je v skutočnosti báječný umelec, Nick Baxter,

a je tiež veľmi dobre spracovaný.

skutočnosť, že to's random nehovorí nič o talente umelca.

každopádne to'nie je umelec, ktorý rozhoduje o tetovaní,

že'je zákazník'zodpovednosť.

len preto, že'Nie je to tetovanie, v ktorom môžete vidieť význam, neznamená to'nemá osobný význam.

vyrásť.

lidybean87 31. augusta 2007:

človeče to'je nejaký BAD BAD BAD atrament !

Carrie 30. augusta 2007:

Hudobný personál má 5 riadkov, buď zákazník neurobil'nerobte si domáce úlohy alebo naozaj chcete šesť riadkov. Čiary sú tiež nerovnomerné.

jamestedmondson zo San Francisca 30. augusta 2007:

Tento Hub som si veľmi užil. Tie tetovania vyzerajú hrozne!

Mám však rád stoličku výkonného stola. Je to zvláštne a prinajmenšom nie je zle vykreslené (možno však zle prevedené).

About the author