Ik heb dertien tatoeages. ik denk dat zij'zijn allemaal best cool (en zeker niet doen)'niet in aanmerking komen als "slechte kwaliteit").
Het enige dat me kwalificeert om een autoriteit te zijn op het gebied van wat een slechte tatoeage maakt, is dat ik er zelf 13 heb en denk dat ze'zijn allemaal best cool. Toegegeven, de mijne zijn klein en vrij moeilijk te verknoeien. Hoewel, ik'Ik heb een aantal individuen ontmoet – online en offline – wiens tatoeages gewoon afschuwelijk zijn. Wat bezielt ze om zulke vreselijke dingen permanent op hun huid te krijgen voor de rest van hun natuurlijk geboren leven, ik weet het niet?'t weet en kan alleen speculeren. Ik heb verschillende vereisten opgemerkt die vrijwel gegarandeerd een tatoeage van slechte kwaliteit opleveren.
Fout #1: Ongepaste schaal
Een klein beeld op een enorm stuk huid. Niet alleen ziet de tatoeage er verloren uit te midden van al die lege ruimte, maar het heeft ook de kans om te interfereren met hopelijk grotere, betere tatoeages die je in de toekomst misschien wilt krijgen.
TE KLEIN
Fout #2: Slecht getekend
Dit is hoogstwaarschijnlijk de schuld van de kunstenaar. Alleen omdat je kunt leren hoe je met een tattoo-pistool moet werken,'Het betekent niet dat je dit zou moeten doen voor de kost. Daar'is een reden waarom ze'opnieuw genoemd tatoeëerders; er wordt verondersteld een artistieke kwaliteit te hebben aan de afbeeldingen die ze maken.
Fout #3: Geen overzicht
Een gele libel zonder omlijning, schaduw, diepte of afmeting zal snel uitgroeien tot het merkteken van een melaatse… tenzij lepra de look is die je'ga voor?
Fout #4: Belabberde doofpotaffaire
Het bedekken van tatoeages is een verfijnde vaardigheid die een oude, spontane of betreurenswaardige tatoeage in iets nieuws en moois kan veranderen. Idealiter zal het nieuwe beeld veel beter zijn dan het origineel. Blijkbaar is dit niet'niet altijd het geval.
Fout #5: Vooroordelen en onwetendheid aankondigen
Je wilt dat de wereld je kent'ben je een kortzichtige bigot? Prima. Maar de vernietiging van het lichaam door symbolen van vernietiging en genocide is iets dat ik gewoon niet kan respecteren.
Fout # 6: Gebrek aan kunstenaarschap
Het lichaam is een blanco canvas waarop dienovereenkomstig verf moet worden aangebracht. Sommige mensen begrijpen dit concept niet en geloven dat ze op elke manier inkt op hun huid kunnen spatten en het'Zal er goed uitzien. Jij bent Jackson Pollock niet. Sorry.
Fout #7: Geïnkt worden terwijl je dronken bent
als jij'opnieuw drinken met je vrienden en een van hen zegt, "Bro, laten we'ga bijpassende tatoeages halen!," de kans is groot dat hij bedoelt dat JIJ de tatoeage krijgt terwijl hij daar staat en lacht. Pas ook op voor de vriend die zegt:, "Broer, mijn oom'Ik heb een tatoeagepistool. Laten's gebruik het … op jou!"
Fout #8: Slechte kleurbeslissingen
Als dit niet zo is'Het is niet de schuld van de tatoeëerder, het zou moeten zijn. Ik begrijp dat veel mensen geen idee hebben wat ze'praten over wanneer ze de tattooshop binnenkomen en de tattoo-artiest vragen om het idee in hun hoofd tot leven te brengen op hun huid. Maar het is de taak van een goede kunstenaar om de concepten van schaduw uit te leggen, en hoe bepaalde kleuren in de loop van de tijd sneller vervagen, en welke kleuren er het beste uitzien als ze met elkaar worden gemengd. Aan de andere kant kunnen sommige mensen erg vasthoudend zijn over wat ze willen en wat ze denken dat een geweldige tatoeage zal maken, ondanks waarschuwingen of tegengestelde suggesties.
Fout #9: Willekeurigheid & Gebrek aan betekenis
Daar'Er is geen verklaring voor deze gruweldaden. Het zijn willekeurige selecties die willekeurig zijn geplaatst en slecht worden uitgevoerd.
Fout # 10: tatoeages die nooit worden voltooid
Veel tatoeages kunnen niet in één keer worden voltooid. Ingewikkelde ontwerpen met veel kleur of grote rugstukken vereisen meestal meerdere sessies voordat ze'ben helemaal klaar. Maar daar's geen excuus voor kleine ontwerpen zoals die hier te zien zijn om langer dan enkele ogenblikken incompleet te blijven. Tenzij je'ben een watje die dat kon'ik neem de pijn niet aan.
Muziekregels zonder muzieknoten
Opmerkingen
alleen ik op 30 mei 2012:
Uhh de zes regels kunnen gitaarsnaren zijn?
Lundy op 21 februari 2012:
Lol, sommige van deze tatoeages zijn slecht – net als sommige opmerkingen! Ik hou vooral van tatoeages = werkloos 🙂 Ik heb een mouw, rugstuk en 11 andere tatoeages en raad eens wat ik'ben nooit werkloos geweest, niet alleen dat ik'ik ben een bedrijfsleider die is toegekend dat de meeste van mij gedekt zijn door een pak lol. Maar ik zou't zelfs kijken naar een meisje zonder tatoeages ze zijn super HEET! Oh en mijn eigen tatoeages kregen mijn eerste op 16 en ik'ik ben nu 32 en ik heb er 0 spijt van en ik ben van plan ze toe te voegen!
Cody Webb op 19 februari 2012:
Oh, en voor iedereen die'zei ik "tatoeages zijn zelf toegebrachte littekens, waarom zou je jezelf doelbewust schaden??" Whaddaya denk dat een kleurtje is?…
Mikal Smith uit Vancouver, BC op 28 januari 2012:
Jammer maar ontzettend leuk! Hierdoor waardeer ik echt mijn mooie tatoeages.
Mike op 27 januari 2012:
De laatste afbeelding van de pianolijnen, het kan ook rechte lijnen betekenen die aangeven hoeveel mensen je hebt vermoord.
melkwitte hals op 08 januari 2012:
kan iedereen om het even welke informatie over CONSUMENTENrechten aanbieden?? wat kan de klant doen als de tatoeëerder het mis heeft?? [behalve het kopen van een honkbalknuppel bedoel ik]
enige echte informatie over consumentenrechten & slechte ervaringen zullen zeer worden ontvangen.
tatoeëren moet beter worden gereguleerd
andy mack op 14 december 2011:
Vroeger was een tatoeage een teken van rebellie, nu is het slechts een teken van conformiteit. jullie zitten allemaal in dezelfde club, dezelfde broederschap, en aangezien ik opstandig wil zijn, doe ik dat niet't wil lid worden van uw club. hoe meer tatoeages jullie allemaal krijgen, hoe unieker ik me voel
rnalasa op 15 november 2011:
tatoeage, zichzelf plakken om een geheim motief weer te geven geeft identiteit en mysterie aan het zelf als ze willekeurig worden gekozen als ze nauwkeurig uit een tijdschrift zijn gerangschikt, maar zodra ze in je vastzitten, is het net alsof je de hele tijd de MKB-outfit draagt, dus overweeg wat je voelt als je wordt gepord. tenzij je de rest van je leven van je lichaam wilt vervreemden en je er niet prettig bij voelt dat je zelfrespect elke keer dat je het ziet keldert je misschien gewoon een slipje of een string wilt tatoeëren of misschien een traan tussen je wenkbrauwen en dragen die outfit voor de rest van je leven.
maar in de samenleving onthullen de inkten die in je vlees zijn gestoken gewoon een tijdelijke identiteit die je ooit had of een motief dat meer tijd nodig heeft om te genezen dan de hersenen kunnen erkennen als je wilt dat het permanent is. als je dit allemaal afbreekt, draag je gewoon je bewuste en je onderbewustzijn is er constant mee bezig, dat is tenslotte wat je voelt als je vastzit. en voor de sociale status van tatoeages, denk er zo over na, als je dat niet doet'Wil je die inkt of outfit dragen die je je hele leven niet voelt, probeer het op deze manier, wat als je gewoon een sticker over je tatoeage plakt, zou je je dan anders voelen en wat als die sticker ergens anders is, zou je kunnen voelen ook anders, vooral als die sticker precies hetzelfde is als je tatoeage, maar het vlees kan worden gereinigd als je een theelepel koolaid in poedervorm, een paar korrels zout en wat ducttape in een pot kookt en de huid de vloeistof opneemt als het bedekt de huid, na 2-2,5 uur zal de inkt via de huid worden opgenomen omdat de koolaid bestaat uit dixetrose methoclon, als het wordt gemengd met natrium, wordt het omgezet in sucrose hydrochloroson, en de tape-ingrediënten lossen in principe zuren uit het hydrochloroson op, helaas moet je'Je hebt nog steeds het wazige plot, maar je zelfrespect zal stoppen met afbrokkelen elke keer dat je erkent dat je het hebt of je het ziet, aangezien het nog steeds pijnlijk is voor het onderbewuste dat getatoeëerd wordt, om te bewijzen dat de tatoeëerders geld vragen, wat gebeurt er als je oplost alcohol op schoon vlees wrijven totdat je de alcohol niet meer kunt ruiken, en water in de huid tatoeëren, je zult verdomme niets goed voelen, en voor de mensen waarom is het pijnlijker om ergens getatoeëerd te worden dan wanneer je gewoon een clen-naald zou steken helemaal in je vlees, de kans is groot dat je lichaam wraak zal nemen en tenslotte is dat alles wat het echt doet met het zelfrespect vanwege de inkt, maar wat er gebeurt met die naai-naald die een centimeter door je vlees steekt, maar je zelfrespect is een naar manier straat, bied je excuses aan en je zelfvertrouwen zal zich aanpassen. wat'is echt teleurstellend over dit alles, waarom niet?'t peeople jiost fuisckin dsiover kleding is gewoon een comfortabele tatoeage, en je kunt hem uittrekken wanneer je maar wilt, maar uiteindelijk vervreemd je alle kleding, waarom doen die fuickin tattos dat ook, dus een instructie die iemand anders heeft ontdekt en wilde is'niet aan je bewuste worden geleerd.
maar wat is er echt aantrekkelijk aan tatoeages als je je onderbewustzijn via je huid wilt uiten, geef gewoon om jezelf terwijl je krabbelt op je vlees zou dat je zelfvertrouwen geven aan je onderbewustzijn en als het getatoeëerd is, zou het je het gevoel geven alsof je balanceert een liter melk op je voorhoofd terwijl je met je handen op de keukenvloer ligt, maar voor alle duidelijkheid, als je je excuses aanbiedt aan je vlees voor de tat, waren't tat, of geef om jezelf met die marker en doe dezelfde test met de melk, als je nog steeds een hoog zelfbeeld hebt, betekent dit dat je vlees nog steeds'ik probeer me niet meer aan te passen aan de samenleving
Cathy op 01 oktober 2011:
Ik hield persoonlijk van de Lori / slet-tatoeage, i'heb het altijd tegen iedereen gezegd'is een vreselijk idee om IEDEREEN te krijgen's naam op je lichaam… dat'is een doodsklok voor de relatie.
En aan de man die zei dat tatoeages voor ongeschoolden zijn, gast, i'Ik heb een Engelse BA, en ik beloof dat ik precies wist wat ik deed, ik heb een kunstminor en ik ben dol op mijn inkt. l'Ik ben extreem opgeleid, en ik beloof het, het is'is niet iets waar alleen uitvallers van groep 8 zich op abonneren.
Tend2Offend op 10 september 2011:
Live & laten leven.
In godsnaam wat maakt het uit wat op een vreemden/vriend ect huid??
Oordeelt u op dezelfde manier over huidskleur of de kleur van de ogen van mensen??
Diepgewortelde problemen voor degenen die niet kunnen toegeven dat ze dat doen.
Britse tatoeëerder..
Dol zijn op&Inkt voor degenen die op de hoogte zijn…
KT Rae op 25 augustus 2011:
Geen van uw foto’s wordt momenteel opgelost. Gelieve opnieuw te bezoeken.
scott cooper op 10 augustus 2011:
ik heb een slechte tatoeage gekregen van een winkel in sauchie clackmannanshire genaamd icon ink tattoo studio, ik heb andere tatoeëerders gezien en ze zeiden dat de tatoeage veel te diep was gedaan deze zogenaamde tatoeëerder zou moeten worden gesloten omdat ik nog twee mensen met hetzelfde probleem heb gezien .dus als je ooit in deze nek van het bos zit, blijf dan ver weg van dit icoon, de zogenaamde grap van een winkel…..
jackie op 27-11-2010:
die tatoeage op de persoon'zijn kont is geen vrouw's. l'heb nog nooit een vrouw gezien's kraken die harige en die jeans lijken op mannen'een spijkerbroek
Typfout op 20-11-2010:
Sommige van deze tatoeages zijn behoorlijk afschuwelijk, maar ik ben helemaal weg van het vleesetende kalkoen (naast de laatste foto), ik vind het geweldig!
Kara Lee op 03 november 2010:
De laatste foto is niet van een muziekstaf. Er zijn 6 regels als er 5 . zouden moeten zijn.
Britt op 21 oktober 2010:
eh, hier'is een gedachte. het'wordt niet je lichaam getatoeëerd, dus don'ik klaag er niet over.
Wie ben jij om te zeggen dat tatoeages een gruweldaad zijn, als je dingen doet die mensen afschuwelijk vinden??
maffiabaas't wees zo veroordelend, dat getuigt van extreme onwetendheid.
becca op 09-09-2010:
oké, eerlijk? ik zou het beter kunnen doen met een sharpee marker!!
B op 09 juli 2010:
De libel lijkt mij heel erg op henna. Dat'is waarom het's fel oranje, en heeft geen omtrek.
Stace22 op 10 maart 2010:
Weet je wat, goedkope inkt is waardeloze inkt. ik heb zelf een paar tatoeages en ik hou van ze. voor de dips in de commentaren hogerop die zeiden dat ze daar waren om te pronken, nou, je hebt duidelijk geen passie voor kunst. het is beter dan met een gewone inktpen op je huid te tekenen en te wensen dat het permanent was. en wat betreft de slechte tatoeage, eerlijk gezegd heb ik erger gezien. Sommige mensen vragen zelfs om slechte tatoeages, simpelweg omdat ze dronken zijn. Dus het is hier vrij geen argument. oh en wat betreft werk, het is duidelijk dat als je hier een tatoeage krijgt, je hem met kleding aan kunt zien. Het betekent heel licht dat je baan minder stressvol is voor tatoeages
Alyx op 07 februari 2010:
en dan daar'is dit….
http://www.youtube.com/watch?v=3SIwTc5WO3Y
kelsey op 21 januari 2010:
omg dat is zooo dom
Jack Coveney op 15 december 2009:
Hier is nog een verzameling behoorlijk gekke tatoeages's http://www.whatpoll.com/tattoos-to-avoid—men2
Mooie collectie nog steeds 🙂
nikki op 23 oktober 2009:
Sorry! Dat'is mijn niet-onderwijs" en waarschijnlijk omdat Engels dat niet is't mijn moedertaal; Het zou moeten'ben geweest "nieuwe" studies in plaats van "nes studies"! lol
nikki op 23 oktober 2009:
Als je echt serieus bent over het laten tatoeëren, gaat het erom dat je vooraf goed geïnformeerd bent over de artiest van je (definitieve) keuze. Het is dus ook echt je eigen verantwoordelijkheid. Praat met anderen, zorg dat je zijn of haar werken goed kunt bekijken. Zorg ervoor dat je niet alleen foto’s van hun werk bekijkt (aangezien ze van iemand anders kunnen zijn), maar ga naar binnen en bekijk ze terwijl je aan het werk bent, zodat je zelf kunt beoordelen hoe ze werken (kwaliteit, hygiëne enz.).
Ga naar een paar conventies zodat je de kans krijgt om verschillende tatoeëerders en stijlen te ontmoeten. Het kan even duren, maar op die manier is de kans groot dat jij'U zult eindigen met een tatoeage waar u blij mee zult zijn. Veel succes van een getatoeëerd meisje met een reguliere baan die regelmatig nes-studies vereist! 🙂
CHELSEA op 06 oktober 2009:
Waarom zou je in godsnaam een tatoeage willen, waardoor je gezicht eruitziet alsof iemand je helemaal in elkaar heeft geslagen…ik vind dat zo lelijk en dom!!!!!!!!!!!!! LMFAO
Carly op 14 september 2009:
Wees alsjeblieft voorzichtig mensen, vraag om ander werk te zien of praat zelfs met andere mensen die de kunstenaar heeft gedaan. Ik had een vreselijke ervaring en ben nu getekend voor het leven. Werd getatoeëerd door een man genaamd Stuart O'Neill in Stoke On Trent (vind dat ik zijn naam moet noemen zodat anderen ervan op de hoogte zijn). Hij heeft me zo verpest, en hij wist het… daarmee bleef hij proberen het te repareren, om een lang verhaal kort te maken… hij ging VEEL naar DIEP, ik raakte besmet en ging naar de dokter, kreeg orale antibiotica en ging terug om te winkelen waar ze mijn geld hebben teruggegeven… het probleem is… hoe gaat het in godsnaam genezen? Zal ik het OOIT kunnen dekken … het is nog steeds geïnfecteerd, ik ben vroeg in het stadium van antibiotica en het is verre van genezen … dus ik heb GEEN AANWIJZING of dit OOIT mogelijk zal zijn bedekt als het littekens heeft.. het is ERG klein, wat het enige goede is!
Willem op 30 juli 2009:
Zag een absolute stinker hier?
http://www.slprofiles.com/picturedetail.asp?id=277…
Jessicadraak op 20 juni 2009:
Er zijn twee soorten "slecht" tatoeage, naar mijn mening.
1) De kunstenaar faalde, of hij een vaste stof niet goed vulde, te diep groef, niesde en het pistool sleepte waar het deed't thuishoren, ongelijke of onleesbare letters of duizend andere scenario’s. In principe faalt de artiest alleen als het niet is wat de opdrachtgever bedoelde en/of doet't komt overeen met het geleverde artwork en ze zijn niet tevreden.
2) Wanneer een klant's kunstkeuze is niet aantrekkelijk volgens gangbare normen binnen de tattoo-cultuur (of artistiek slecht door de meerderheid in het algemeen) en het niveau van artisticiteit van de tattoo-artiest kan de slechte selectie niet compenseren, omdat het gewoon zo slecht is.
De een kan de ander niet de schuld geven. Met de laatste, als de klant tevreden is met de tatoeage, dan'ben blij. Van sommige dingen die mensen kiezen om een deel van zichzelf te maken, vraag ik me af wat ze dachten, maar ik zou'veroordeel ze niet verder dan wat ze duidelijk van plan zijn. ik niet'denk niet dat het automatisch moet worden gearchiveerd als "slecht", misschien in slechte smaak.
Voor degenen hier die getatoeëerde mensen bekritiseren, jouw mening doet er niet toe'Het doet er eigenlijk niet toe voor de mensen tegen wie je je hier uitdrukt. l'ik gok maar. Maar wat weet ik, ik ben zogenaamd ongeschoold en werkloos.
Jenn op 21 maart 2009:
Onwetendheid.
Getatoeëerde mensen kunnen banen krijgen en houden.
Hoe denk je dat we onze tatoeages betalen??
En hoe komen we aan ons geld??
Oh- en net zo veel als je hoopt dat de hele tattoo-explosie voorbij zal zijn voordat de volgende generatie volwassen wordt.. Ik hoop ook dat je onwetendheid en kortzichtigheid gewonnen hebben't afwrijven op een van hen.
Michael op 04 maart 2009:
Tatoos zijn voor lage, ongeschoolde en onbeschaafde mensen. Hopelijk wordt deze walgelijke rage niet doorgegeven aan de volgende generatie Amerikanen.
Sara op 11 januari 2009:
Die met de ogen op de kont, nou dat ziet eruit als de kont van een man, tenzij ze een harige is..bruto!
Shane op 19 december 2008:
Tatoeëerders zijn kunstenaars en niet alle kunst is voor iedereen, goed werk omdat het leven.
droevige panda op 18 december 2008:
Ik verwachtte dat dit erg vermakelijk zou zijn, of op zijn minst informatief, maar in plaats daarvan was het'Het is gewoon iemand die tatoeages scheurt omdat ze of hun plaatsing niet naar haar smaak is. Erg verdrietig. Terwijl een paar eigenlijk in de categorie van vallen "Echt slechte kwaliteit", de meeste van hen niet't en het'is nogal beledigend voor de artiesten om te zeggen dat ze dat doen.
jovifreak op 25 september 2008:
Als tatoeage's = werkloos dan zou niemand er een hebben (goede hoe dan ook) ze kosten zo veel !!
Ik heb er 4, mijn laatste was behoorlijk slecht gedaan en ik sta op het punt het te laten oplossen.
Ik zou tegen iedereen die een tatoeage wil zeggen, doe eerst je huiswerk, bekijk verschillende tatoeëerders, kijk naar hun werk, zorg ervoor dat je er zeker van bent dat ze kunnen doen wat je wilt en het goed doen.
starrkissed uit Arizona op 28 juli 2008:
wauw dit zijn een paar serieus slechte tatoeages!!
flutterbug77 uit de VS op 27 juni 2008:
l'Ik ben niet iemand die tatoeages draagt, maar deze zijn HORRIBLE!
RyanRE uit Bellingham, WA op 04 juni 2008:
Ouch… Dat zijn behoorlijk slechte tatoeages. Ik realiseer me dat dit een oude hub is, maar ik ben nieuw bij HB, dus ik bekijk het gewoon voor de eerste keer. Knap werk Jaclyn 😀
Hommel op 04 mei 2008:
Wauw, sommige van die tatoeages zijn behoorlijk ellendig, zoals de "vriendschap" een. het zou kunnen'Ik heb wat hulp nodig aan de handen ^-^ en de man die zei "tat(t)oos=werkloos" moet nog even nadenken. als jij'als je bedekt bent met tatoeages over je hele gezicht en andere mooie zichtbare plekken (handen, nek), dan heb je waarschijnlijk gewonnen'geen baan in een winkel krijgen. maar als je een tatoeage op je rug hebt (nou, ik verwacht wel dat mensen shirts dragen :p) of andere plekken zoals dat, waarom niet? Ik kan en kan'ik ben het er niet mee eens dat tatoeages slecht zijn, als je je vriendin/vriendje tatoeëert's naam op jou, en je gaat uit elkaar (wat volgens mij gebeurde met de "loli" man, lol) jij'ben behoorlijk genaaid, tenzij het lijkt op een belangrijk geheugen. ik denk het's een geweldige manier om iemand/iets te onthouden door een tatoeage te nemen om ze te eren.To the bad again, don't probeer een plek te tatoeëren die veel verandert na de tijd dat je de tatoeage krijgt, bijvoorbeeld (vrouwen) don'Om een tatoeage op de borst te krijgen, zwanger te worden (borsten worden redelijk groter), laat een kind je borsten plat zuigen en kijk naar de tatoeage, ik denk dat dat de inkt een beetje te veel zou kunnen uitdagen. Of als je'opnieuw vet, en een ton afvallen, het won'ziet er goed uit :p (denk ik)
Hoshi op 24 januari 2008:
Omdatilive – zou je me een eerlijke evaluatie willen geven van de volgende tatoeage? Goed of slecht? En waarom? Sorry dat de foto zo klein is, maar hopelijk krijg je een idee:
http://img170.imageshack.us/img170/1387/tattooxy5….
Verward op 23 januari 2008:
Bedankt voor het ophelderen, Omdatilive 🙂
wantilive (auteur) uit NJ op 21 januari 2008:
Hey Confused — De fauteuiltattoo werd oorspronkelijk in de "willekeurig" sectie met spoed. Nadat ik erop attent was gemaakt dat het een tatoeage was van de Eames-stoel, een designicoon uit de jaren 50 ( http://en.wikipedia.org/wiki/Eames_Lounge_Chair ) Ik heb er nog eens naar gekeken en besloot het meteen te verwijderen. Omdat het onder de "willekeurig" sectie, viel het onder een kopje dat zei dat het een slecht uitgevoerde gruweldaad was, wat het duidelijk niet was. Mijn fout 🙂
Verward op 18 januari 2008:
Welke is de? "fauteuil" iedereen'heeft het over? Is het die onder de littekens van het gezicht, want ik heb GEEN idee wat dat is?'zou moeten zijn..
dromenvanger080 op 31 december 2007:
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Tatoeages zijn gewoon een meer permanente manier om uit te drukken wie we zijn, net als onze kleding en haar op een meer tijdelijke manier. Hoewel tatoeages niet mijn stijl zijn, kunnen ze ideaal zijn voor iemand anders en ik niet'Ik denk niet dat we het recht hebben om bevooroordeeld te zijn tegen die individuen. Ik gedij goed bij verandering en ik ben het ermee eens dat sommige van deze tatoeages van slechte kwaliteit zijn, maar… schoonheid is in het oog van de toeschouwer! 🙂
ryan op 13 november 2007:
willekeurig tatoeages zijn de beste 😀
FPM op 07 november 2007:
Ik was een dakloze rodeoclown, maar nu ben ik een goochelaar van wereldklasse !
liz op 30 oktober 2007:
l'Ik heb de Eames-stoel belachelijk zien maken in een paar verschillende tattoo-posts en het is'Het is echt triest voor zoveel onwetende designmensen om zichzelf op deze manier in verlegenheid te brengen. DEZE STOEL IS EEN WAANZINNIG BELANGRIJK EN BEROEMD STUK IN DE ONTWERPGESCHIEDENIS. Ik betwijfel of het willekeurig is gekozen EN het?'is een echt goed uitgevoerde tatoeage. Is er een manier waarop je deze uit je artikel kunt verwijderen en jezelf misschien kunt besparen om er niet langer onwetend en veroordelend uit te zien??
jade op 29 oktober 2007:
ja het is zeker een kunst tatoeëren,
ik kan persoonlijk zeggen dat het soms een artiestenfout is, maar andere keren is het zo verdomd moeilijk om te interpreteren wat de klanten in godsnaam willen? !
simpelweg omdat hij of zij niet precies kan communiceren wat ze in hun hoofd zien, veel geweldige artiesten zijn mensen die klanten begrijpen en daarom lijken ze meer werk en betere ideeën voor tatoeages te krijgen.
het ergste dat ik denk is wanneer ik meisjes zie binnenkomen met slechte, voor mij is het geneukt om een mooi meisje serieus te litteken (nee ik ben geen vent die slonzig is, ik ben ook een meisje lol getrouwd met een tattoo-artiest 🙂
als ze het er ook in graven en het littekens krijgt, brutaal!!!!
pooooooor meiden
Carol op 02 oktober 2007:
iraado todos !
Beijo ;**
Michelle op 02 oktober 2007:
Ik ben het eens met wat iedereen zegt, ja het is'Het is een beetje een rare locatie, maar die fauteuiltattoo is verdomd goed. De details en schaduwen zijn precies goed. EN JE WEET WAT, je kunt gemakkelijk banen krijgen met tatoeages zolang je het niet doet't krijg ze op je verdomde gezicht! Ik heb twee banen en mijn tatoeage bedekt mijn hele rug en I LOVE IT
l'Ik zal mijn t-shirt nooit meer verwisselen op 29 september 2007:
Ik hou van de logica van die man die denkt "tatoeages zijn een soort idiote filters. Ze houden de mensen weg die ik zou'ik wil de mensen kennen en aantrekken met wie ik over het algemeen goed kan opschieten".
Hij zou naar buiten moeten gaan en een speelgoedpistool op politieagenten richten, het zal hem in staat stellen vriendelijk te worden met degenen die zijn humor begrijpen!
tabblad op 28 september 2007:
Dank je, Tim… Charles en Ray Eames, de ontwerpers van de stoel in kwestie waren zeer productieve ontwerpers. Deze buitengewoon goed uitgevoerde stoel zou niet zo willekeurig zijn voor een tattoo-klant met een passie voor design of architectuur.
l'Ik probeer ook de opmerking tattoo=werkeloosheid te negeren. Ik heb verschillende grotere tatoeages en ik heb een Master's diploma samen met een goedbetaalde carrière. Klim alsjeblieft terug onder de rots waar je vandaan kwam.
tim op 25 september 2007:
Die stoel is niet zomaar een willekeurig meubelstuk. Het is de Eames Lounge uit 1956, een absoluut designicoon: http://en.wikipedia.org/wiki/Eames_Lounge_Chair
Of gewoon googlen "eames lounge" en zie hoeveel pagina’s je vindt.
Gewoon omdat *jij* het niet doet'iets niet herkennen'ik meen het niet'is willekeurig.
Sam op 24 september 2007:
Ik denk dat de persoon op de laatste foto een gitarist was. Muziekscore heeft 5 regels, maar gitaartab heeft 6.
Whitney uit Georgië op 23 september 2007:
"Eigenlijk is er, zolang je don'tatoeëer niet alleen de naam van je huidige favoriete band" Mijn vriend heeft tatoeages van bands he's werkte voor evenals bands van vriend's. We'Ik heb het gehad over het hebben van tatoeages als oudere mensen en ze niet leuk vinden, en hij's verklaarde dat hij'Ik zal nooit spijt hebben van het nemen van een van zijn tatoeages, behalve van zijn slecht uitgevoerde schedel (de tatoeëerder groef te diep en de rode en zwarte tinten bloedden samen). Hij zegt dat al zijn tatoeages een tijd in zijn leven vertegenwoordigen die hij zich wil herinneren, goed of slecht.
Ik denk dat hij'is gek, maar dacht dat ik'd gooi dat erin.
En ik ben het ermee eens dat sommige van de tatoeages in dit artikel dat niet zijn't per se slechte tatoeages, gewoon anders. Waarschijnlijk geliefd bij de persoon die het heeft, zoals de stoel, of het kippending dat doorbreekt (die vind ik best leuk, willekeurig en raar maar met een beetje werk zou het er cool uitzien).
Wat betreft banen, ik'Ik heb veel managers met zichtbare tatoeages gezien. Ik heb een zichtbare die ik'heb gehad met een baan. l'heb werknemers uit de bedrijfswereld met tatoeages gezien. l'Ik heb winkels gezien met tatoeages. De meesten zeggen dat je ze niet kunt hebben, maar veel plaatsen versterken de regel niet, tenzij iemand een aanstootgevende tatoeage heeft. Meestal zijn namen en dergelijke ok, maar een demonische schedel waarschijnlijk niet.
Oh, en ja, dat is een man met de ogen op zijn billen. Hij'draagt mannen's wijde broek met boxers naar binnen getrokken om de tatoeage te laten zien. Plus het haar. Ha.
Tattoos.sottaT op 22 september 2007:
Aan de anti-tatoeage mensen die hier posten:
Ik heb tatoeages, waarvan sommige niet gemakkelijk te verbergen zijn, zoals die op mijn linker onderarm en biceps. Uiteraard draag ik bij sollicitatiegesprekken shirts met lange mouwen, maar op mijn werk draag ik dagelijks jeans en t-shirts met korte mouwen. Ik werk als netwerkingenieur in een groot datacenter en het kan niemand iets schelen dat ik tatoeages heb.
De enige plaatsen waar tatoeages me werkloos zouden maken, zijn plaatsen waar ik dat zou doen't wil in de eerste plaats werken. En de mensen die mijn tatoeages "beledigen" zijn mensen met wie ik absoluut niet zou willen omgaan in de eerste plaats.
Dus mijn tatoeages zijn een beetje zoals "idiote filters." Ze houden de mensen weg die ik zou'ik wil de mensen kennen en aantrekken met wie ik over het algemeen goed kan opschieten.
Mixas op 20 september 2007:
De foto met ogen op de kont is geen meisje – het is een Russische mannengevangenistattoo en het heeft een betekenis – dat hij ieders teef is.
Moeras op 20 september 2007:
Ik hou van willekeurige tatoeages's! Die stoeltattoo is een van mijn favoriete tatoeages geweest's voor leeftijden. Zo goed gedaan en een mooi beeld van een heel duur vintage meubel.
'tatoeëren's = werkloosheid' Man, behoorlijk zelfvoldaan daar met je baan van een miljard dollar per uur die je kreeg op basis van een strikte niet-tatoeage-overeenkomst. Ik heb veel zichtbare tatoeages (sommige die op deze pagina thuishoren) en ik leef gelukkig met het animeren van tekenfilms die je kinderen bekijken. maffiabaas'beoordeel een boek niet op wat mensen er allemaal over schreven.
taylorblauw uit Canada op 20 september 2007:
Bedankt haha, je hebt het tenminste gezegd!
Renaissance op 19 september 2007:
Wacht, wacht, ik snap het…'is een fauteuil… op een arm.
Hahaha op 18 september 2007:
Ik hou van de man die zegt "tatoeage's = werkloos".. de man kan't zelfs spellen tattoo. Wie is de uitvaller? ?
En ik'ik ben niet bevooroordeeld, ik heb niet eens een tatoeage
lani op 18 september 2007:
1. Soms werken geen contouren op tatoeages. Beter werken dan een overzicht hebben.
2. Ze wilde een tatoeage op haar kont. Wie kan het wat schelen? Daar wilde ze het hebben. Als je niet'Ik wil geen tatoeage op je kont, don'krijg er geen. Niet alle vrouwen willen zwerverszegels
3. Of het je nu onsamenhangend lijkt of niet, ik wed dat hij zijn rug zo wilde, anders zou hij niet voor al die sessies zijn gegaan. Ik begrijp het misschien ook niet, maar het is'is duidelijk waar hij voor ging.
4. De kalkoen en de fauteuil zijn niet slecht uitgevoerd. In feite is de fauteuil een absoluut verbluffende tatoeage. Gewoon omdat je niet'ik vind ze niet leuk of begrijp ze niet,'niet dat het slechte tatoeages zijn.
5. Eenvoudig lijnwerk zoals de laatste tatoeage wordt een populaire stijl van tatoeages. Wat is er mis met hen? Niks.
k op 17 september 2007:
het lijkt me vreemd dat mensen tatoeages zien als "zelfverminking." het'is een van de oudste vormen van expressie die er bestaat. niemand twijfelt aan doorboorde oren, of noemt ze walgelijk of weerzinwekkend. Het lijkt mij een willekeurig onderscheid. het enige verschil is dat de ene als meer mainstream wordt beschouwd dan de andere.
Jimmy op 17 september 2007:
#1 – Jim, Tran5, Jack – heb je de tijd genomen om naar een pagina te kijken die gewijd is aan iets dat je afstotelijk vindt en er vervolgens commentaar op moest geven? ik niet'Begrijp het punt niet, tenzij je ervan houdt om te worden geëxtrapoleerd. Zelfs dan is tammyfayebakernudes.com waarschijnlijk een betere gok.
#2 – De stoel is prachtig.
#3 – Ik zou het nooit voor mezelf kiezen, maar een beetje zoals de Warrant/Whitesnake/ Twisted Sister-tatoeage. Het toont toewijding. Schenken'R
oogheelkundig op 17 september 2007:
tattoos geeft een allereerste indruk van wie je bent en uiteindelijk hoe je eruit ziet en beoordeelt wat op je pad komt
Andy op 17 september 2007:
Dat is geen onvoltooide muziekstaf om een pols. Er zijn daar zes lijnen en een muziekstaf heeft er maar vijf.
taylorblauw uit Canada op 16 september 2007:
Bedankt dat je deze aan ons hebt laten zien … sommige mensen zijn gek op wat ze willen … don'laat niemand je iets anders vertellen.
SmashTheState op 15 september 2007:
Daar'Je kunt op geen enkele manier weten of de stoeltattoo is "willekeurig." Misschien heeft de persoon een kantoormeubelwinkel. Misschien heeft de persoon haar of zijn hele leven in een stoelenfabriek gewerkt. Misschien was dat de stoel waar zij of hij in zat toen zij of hij meedeed aan de loterij. Symbolen hebben totemische kracht en niemand kan hun ware betekenis kennen, behalve de persoon met de tatoeage.
Renaissance op 13 september 2007:
Geweldige hub!
Nou, ik kan net zo goed mijn eigen tatoeage hier neerzetten en kijken hoe de Hub-gemeenschap het beoordeelt… Hoewel de foto niet van de beste kwaliteit is, verzeker ik je dat de lijnen haarscherp zijn, dus de kwaliteit van de tatoeage is erg goed :https://hubpages.com/misc/Design_A_Tattoo
By the way, wantilive, ik graaf je armband.
VB op 13 september 2007:
"Doe jezelf een plezier mensen, er is geen ontwerp ter wereld dat je de rest van je leven op je lichaam wilt hebben"
Eigenlijk is er, zolang je don'tatoeëer gewoon de naam van je huidige favoriete band/squeeze/team of ga daar naar binnen en kies gewoon iets uit de flash-boeken.
Het punt om tatoeages ergens te plaatsen waar mensen dat kunnen'ze niet zien is omdat ze'opnieuw een persoonlijk ding niet een t-shirtslogan. Het redt ons natuurlijk ook van bekrompen idioten zoals jij.
Het soort persoon dat'een tatoeage op hun gezicht zullen hebben, zijn het soort persoon dat zou?'geen baan krijgen, tatoeage of niet.
Kit op 12 september 2007:
Tran5, Jim ?
ik niet'ik veronderstel het niet'Het is ooit bij jullie opgekomen, maar hier:'is een zachte hint…
Mensen met tatoeages zijn niet'ik probeer *jou* aan te trekken….
Jim Smith op 12 september 2007:
Ik heb nog nooit een tatoeage gezien die er aantrekkelijk uitzag. Gedurende uw leven zult u op natuurlijke wijze voldoende lichamelijke verminkingen krijgen. Waarom zou je het bewust doen? Laat ze dan plaatsen op locaties waar dat kan'niet eens zien, is nog onwetender.
H.L. Menken had gelijk. "Niemand heeft ooit geld verloren door de smaak van het Amerikaanse publiek te onderschatten." Wat triest is, is dat zo veel van de rest van de wereld hen imiteert.
tran5 op 10 september 2007:
Nou, afgezien van het feit dat alle tatoeages vrijwel onaantrekkelijk zijn, tillen deze onaantrekkelijk naar een heel nieuw niveau. hoewel ik het ook eens ben met de andere commentator, is die directievoorzitter eigenlijk best cool en hoewel ik'ik ben geen fan van tatoeages, ik vond die echt leuk 🙂 Doe jezelf een plezier mensen, er is geen ontwerp in de wereld dat je de rest van je leven op je lichaam wilt hebben, en je kunt nooit meer echt naakt zijn na één, dus NIET doen'KRIJG EEN TATTOO! aub.
Dyli op 09 september 2007:
Ik heb die bureaustoel… in feite, ik'ik zit er nu op, en het ziet er vrij precies uit.
Jack op 09 september 2007:
Ugh! Tatoeages zijn zelf toegebrachte littekens en het meest onaangename dat ik ooit in een persoon heb gezien.
Lesley Shell op 09 september 2007:
Die tatoeage van de ogen op de kont is mannelijk, niet vrouwelijk. er zit haar tussen de spleet en de dijen zijn recht, niet rond zoals bij een vrouw…
Leren spellen op 09 september 2007:
Tatoeages = werkloosheid? Werkelijk? Sprekend als een goedbetaalde en getatoeëerde manager, zou ik zeggen dat niet kunnen spellen eerder werkloosheid betekent. Ik zag echter dat je tatoeage correct in je naam hebt gespeld, dus ik'Ik ga ervan uit dat de inconsistentie van je spelling betekent dat je een idioot bent.
misterooster op 09 september 2007:
Op een gegeven moment zou ik het met drop-out eens zijn geweest dat tatoeages voor losers zijn, enz. Maar laten we's face it, die dagen zijn allang voorbij. Tatoeages zijn nu mainstream, en terwijl gezichtstatoeages, of grote tatoeages er één volledig bedekken's nek, armen of wat dan ook de kansen op werk kan beperken, zeggend dat tatoeages=werkloosheid gewoon dom is.
Lindsy op 08-09-2007:
Het'het is niet verkeerd om iemand te veroordelen's tatoeage. Ze laten er waarschijnlijk mee pronken en onderwerpen zich aan andere mensen's meningen dan. Tatoeages die kunnen'het middelpunt van de discussie moet zijn op plaatsen die niemand kan zien.
Die bureaustoeltattoo is willekeurig, waar, maar zo goed gedaan. De artiest die het deed is duidelijk getalenteerd en heeft mijn goedkeuring omdat hij bereid is iemand precies te geven wat hij wil en het goed doet.
Kit op 08-09-2007:
Heel vreemd inderdaad – het artikel, niet de keuze van de foto’s..
Een kleine 'starter tatoeage' is nooit een probleem voor een zelfs maar half fatsoenlijke artiest om desgewenst in een groter stuk te integreren, en een kleine tat is gemakkelijker te verwijderen met lasermethoden dan een grote wangedrocht waar men spijt van heeft.
Wat betreft uw gekozen foto voor 'slechte dekmantel' ?
Wat bracht je in hemelsnaam op het idee dat bedoeld was om de naam te dekken, lol ?
Het'Het is heel duidelijk dat de klant wilde dat de naam zichtbaar bleef, en de toegevoegde kunst maakt een statement. Een waar je het misschien niet mee eens bent, en zeker 'Lori' zou, ik wed !
Maar het was geen poging om 'Hoes' volledig de bestaande tat.
Je schrijft goed genoeg.
Maar- uw provinciale houding over de vraag of andere'is tat's had betekenis voor *jij* en je haast om foto’s van tatoeages op te nemen die niet overeenkwamen met jouw kijk erop tonen te veel slordigheid.
Neem wat meer tijd voor je volgende tirade en match wat je zoekt'opnieuw zeggen tegen wat je'opnieuw laten zien- en onthoud het verschil tussen 'niet naar jouw smaak' en 'slecht getekend'.
De stoel ? Niet naar jouw smaak – ZEER goed getekend.
isabelletrapnell op 08-09-2007:
de stoeltattoo is eigenlijk van een fantastische artiest, Nick Baxter,
en is ook nog eens super goed gedaan.
het feit dat het's random zegt niets over het talent van de artiest.
hoe dan ook, het'is niet de artiest die beslist wat de tatoeage is,
Dat'is de klant'zijn verantwoordelijkheid.
gewoon omdat het'is geen tatoeage waarvan je de betekenis kunt zien, betekent het niet's verstoken van persoonlijke betekenis.
opgroeien.
lidybean87 op 31 augustus 2007:
man dat's wat SLECHTE SLECHTE SLECHTE inkt !
Carrie op 30 augustus 2007:
Een muziekstaf heeft 5 lijnen, of de klant niet'zijn/haar huiswerk niet doen of echt zes regels willen. Ook zijn de lijnen ongelijk.
jamestedmondson uit San Francisco op 30 augustus 2007:
Ik heb echt genoten van deze Hub. Die tatoeages zien er afschuwelijk uit!
Ik hou wel van die van de executive bureaustoel. Het is vreemd, en het is in ieder geval niet slecht getekend (mogelijk slecht uitgevoerd).