10 tatoveringer i virkelig dårlig kvalitet og tatoveringsfejl

Jeg har tretten tatoveringer. Jeg tror, ​​de'alle er ret seje (og bestemt ikke't kvalificere sig som "dårlig kvalitet").

Det eneste, der kvalificerer mig til at være en autoritet om emnet, hvad der gør en dårlig tatovering, er, at jeg selv har 13 og tror, ​​at de'er alle ret seje. Indrømmet, mine er små og temmelig svære at rode op. Men jeg'har mødt en række enkeltpersoner – online og off – hvis tatoveringer bare er helt frygtelige. Hvad besidder dem for at få så frygtelige ting trykket permanent på deres hud i resten af ​​deres naturligt fødte liv, gør jeg ikke't ved og kan kun spekulere. Jeg har bemærket flere krav, der stort set er garanteret at skabe en tatovering af dårlig kvalitet.

Fejl #1: Upassende skala

Et lille billede på en enorm hudflade. Tatoveringen ser ikke kun tabt ud midt i alt det tomme rum, men den har sandsynligheden for at forstyrre forhåbentlig større og bedre tatoveringer, du måske ønsker at få i fremtiden.

FOR LILLE

FOR LILLE

Fejl #2: Dårligt tegnet

Dette er sandsynligvis kunstnerens skyld. Bare fordi du kan lære at arbejde med en tatoveringspistol ikke'Det betyder ikke, at du skal gøre det for at leve. Der'er en grund til, at de'genkaldt tatovører; der formodes at være en kunstnerisk kvalitet ved de billeder, de skaber.

Indtag #3: Ingen kontur

En gul guldsmed uden definerende omrids, skygge, dybde eller dimension vil hurtigt vokse til at ligne en spedalskes mærke … medmindre spedalskhed er det udseende du'går efter?

Fejl #4: Elendig tildækning

Tildækning af tatoveringer er en finpudset færdighed, der kan forvandle en gammel, øjeblikkelig eller beklagelig tatovering til noget nyt og smukt. Ideelt set vil det nye billede være meget bedre end originalen. Tilsyneladende er dette ikke't altid tilfældet.

virkelig tatoveringer

Fejl #5: Annoncering af fordomme og uvidenhed

Du vil have verden til at kende dig're en nærsindet bigot? Bøde. Men udslettelsen af ​​kroppen ved symboler på ødelæggelse og folkedrab er noget, jeg simpelthen ikke kan respektere.

virkelig tatoveringer

Fejl #6: Mangel på kunstfærdighed

Kroppen er et tomt lærred, som der skal påføres maling i overensstemmelse hermed. Nogle mennesker forstår ikke dette koncept, og mener, at de bare kan sprøjte blæk på deres hud på enhver måde og det'ser godt ud. Du er ikke Jackson Pollock. Undskyld.

virkelig tatoveringer

Fejl nr. 7: Blækfarve, mens du er fuld

hvis du'drikker igen med dine venner, og en af ​​dem siger, "Bro, lad's får få matchende tatoveringer!," chancerne er, at han betyder, at DU får tatoveringen, mens han står der og griner. Vær også forsigtig med den ven, der siger, "Bro, min onkel'Jeg har en tatoveringspistol. Lade's bruge det … på dig!"

virkelig tatoveringer

Fejl #8: Dårlige farvebeslutninger

Hvis dette ikke er't tatovørens skyld, burde det være. Jeg forstår, at mange mennesker ikke aner, hvad de er'taler om, når de kommer ind i tatoveringslokalet og beder tatovøren om at bringe ideen i hovedet til live på deres hud. Men det er en god kunstners opgave at forklare begreberne skygge, og hvordan visse farver falmer hurtigere over tid, og hvilke farver der ser bedst ud, når de blandes sammen. På den anden side kan nogle mennesker være meget insisterende på, hvad de vil have, og hvad de synes vil lave en god tatovering, på trods af advarsler eller modsatrettede forslag.

Fejl #9: Tilfældighed & Manglende mening

Der'er ingen forklaring på disse grusomheder. De er tilfældige markeringer, der er tilfældigt placeret og dårligt udført.

virkelig tatoveringer

Fejl #10: Tatoveringer, der aldrig bliver fuldført

Mange tatoveringer kan ikke gennemføres i et enkelt møde. Indviklede designs, der bruger mange farver eller store bagstykker, kræver normalt flere sessioner, før de'er helt færdig. Men der'Det er ingen undskyldning for, at små designs som dem, der ses her, forbliver ufuldstændige i mere end et øjeblik. Medmindre du'er en nusset, der ikke kunne't tage smerten.

Musiklinjer uden musiknoter

Musiklinjer uden musiknoter

Kommentarer

kun mig den 30. maj 2012:

Uhh de seks linjer kunne være guitarstrenge?

Lundy den 21. februar 2012:

Lol nogle af disse tatoveringer er dårlige – ligesom nogle af kommentarerne! Jeg kan især lide tatoveringer = arbejdsløse 🙂 Jeg har et ærme, rygstykke og 11 andre tatoveringer og gæt hvad jeg'har aldrig været arbejdsløs, ikke kun det jeg'm en virksomhedsdirektør bevilget de fleste af mine er dækket af en dragt lol. Men jeg ville ikke't selv se på en pige uden tatoveringer de er super VARME! Åh og mine egne tatoveringer fik min første på 16 og jeg'Jeg er nu 32, og jeg fortryder 0 af dem, og jeg planlægger at tilføje dem!

Cody Webb den 19. februar 2012:

Åh, og til alle, der's sagde "tatoveringer er selvforskyldte ar, hvorfor ville det med vilje skade dig selv?" Whaddaya tror, ​​at en solbrun er?…

Mikal Smith fra Vancouver, B.C. den 28. januar 2012:

Uheldigt, men grundigt underholdende! Dette får mig virkelig til at sætte pris på mine smukke tatoveringer.

Mike den 27. januar 2012:

Det sidste billede af klaverlinjerne, det kan også betyde lige linjer, der repræsenterer, hvor mange mennesker du dræbte.

mælkehvidhals den 8. januar 2012:

kan nogen tilbyde nogen oplysninger om FORBRUGER rettigheder ?? hvad kan kunden gøre, når tatovøren tager fejl? [andet end at købe en baseballbat mener jeg]

enhver ægte information om forbrugerrettigheder & dårlige oplevelser vil blive modtaget meget.

tatovering skal reguleres bedre

andy mack den 14. december 2011:

En tatovering plejede at være et tegn på oprør, nu er det bare et tegn på overensstemmelse. I er alle i samme klub, samme broderskab, og da jeg vil være oprørsk, gør jeg det ikke't ønsker at slutte sig til din klub. jo flere tatoveringer I alle får, jo mere unik føler jeg mig

rnalasa den 15. november 2011:

tatovering, ved at holde sig selv for at vise et hemmeligt motiv, giver identitet og mystik for selvet, hvis de er tilfældigt valgt, hvis de er nøjagtigt arrangeret fra et magasin, men så snart de sidder fast i dig, ligner det bare at bære sme -tøjet hele tiden, så overvej det hvad du føler, når du bliver stukket. medmindre du vil fremmedgøre din krop i løbet af resten af ​​dit liv og ikke være fortrolig med, at dit selvværd styrter ned hver gang du ser det, vil du måske bare tatovere nogle trusser på eller en tanga f.eks. eller måske en tårefald mellem dine øjenbryn og iført det tøj resten af ​​dit liv.

men i samfundet afslører blækkene, der sidder fast i dit kød, bare en eller anden midlertidig identitet, du havde engang, eller et motiv, der tager længere tid at helbrede, end hjernen kan erkende, hvis du vil have den til at være permanent. hvis du bryder alt dette ned, er du bare iført din bevidsthed, og din underbevidsthed beskæftiger sig konstant med det, det er jo det, du føler, når du sidder fast. og tænk over det på denne måde for tatoveringers sociale status, hvis du ikke gør det't ønsker at bære det blæk eller det tøj, du ikke kan føle i løbet af dit hele liv, prøv det på denne måde, hvad hvis du bare sætter et klistermærke over din tatovering, ville du føle dig anderledes, og hvad hvis det klistermærke er et andet sted, kan du føle også anderledes, specielt hvis klistermærket er nøjagtigt det samme som din tatovering, men rensning af kød kan ske, hvis du blander teskefuld pulveriseret koolaid, få saltkorn og noget gaffatape kogt i en gryde, og huden vil absorbere væsken, hvis det dækker huden, efter 2-2,5 timer vil blækket blive absorberet via huden, fordi koolaid består af dixetrose methoclone, hvis det blandes med natrium, omdannes det til saccharosehydrochloroson, og tapeingredienserne opløser syrer baikalisk ud af hydrochlorosonen, desværre du'vil stadig have det slørede plotch, men dit selvværd vil stoppe med at smuldre hver gang du erkender, at du har det, eller du ser det, i betragtning af at det stadig er smertefuldt for den underbevidste at blive tatoveret, for at bevise det tatoveringerne, der opkræver penge, hvad sker der, hvis du opløser gnidning af alkohol på rent kød, indtil du ikke længere kan lugte alkoholen, og tatoverer vand ind i huden, vil du ikke føle en skide ting rigtigt, og for folk hvorfor er det mere smertefuldt at blive tatoveret et eller andet sted, end hvis du bare stak en synål hele vejen ind i dit kød er chancerne for, at din krop vil hævne sig, og det er trods alt alt, hvad den virkelig gør ved blækets selvværd, men hvad der sker med den synål stak en tomme gennem dit kød, men dit selvværd er en vej gade, undskyld bare dit kød, og dit selvværd justeres igen. hvad'er dog virkelig skuffende over det hele, hvorfor don't folk jiost fuisckin dsiover tøj er bare en behagelig tatovering, og du kan tage det af når du vil, men til sidst fremmedgør du ethvert tøj, hvorfor gør da fuickin tatoveringer også det, så nogle instruktioner, som en anden opdagede og ønskede, er ikke't bliver undervist til din bevidste.

men hvad der virkelig er tiltrækkende ved tatoveringer, hvis du vil udtrykke din underbevidsthed gennem din hud, bare bekymre dig om dig selv, mens din skribling på dit kød ville det give dit selvværd til din underbevidsthed, og hvis den er tatoveret, ville det få dig til at føle, at du balancerede en gallon mælk på din pande, mens du lå på køkkengulvet med hænder, men for pokker af sammenfald skyld, hvis du bare undskylder dit kød for tat, var't tat, eller faktisk bekymre dig om dig selv med den markør og lav den samme test med mælken, hvis du stadig har et højt selvværd, betyder det, at du stadig er kød't forsøger at tilpasse sig samfundet længere

Cathy den 1. oktober 2011:

Jeg elskede personligt Lori/tøs tatoveringen, dvs.'har altid fortalt ppl det'Det er en frygtelig idé at få nogen's navn på din krop … det'er en dødsstød til forholdet.

Og til den fyr, der sagde tatoveringer er for den uuddannede, fyr, jeg'Jeg er en engelsk BA, og jeg lover, jeg vidste nøjagtigt, hvad jeg lavede, jeg har en mindre art, og jeg elsker mit blæk. jeg'm ekstremt uddannet, og jeg lover, det's ikke noget kun frafald fra ottende klasse abonnerer på.

Tend2Offend den 10. september 2011:

Direkte & lad leve.

For guds skyld hvad betyder det ved hvad på en fremmed/ven ect hud?

Bedømmer du på samme måde om hudfarve eller farven på folks øjne?

Dybfølte problemer til dem, der ikke kan indrømme, at de gør det.

Uk Tattooist Artist..

Kærlighed&Blæk til dem, der kender…

KT Rae den 25. august 2011:

Ingen af ​​dine fotos løser sig på nuværende tidspunkt. Besøg venligst igen.

scott cooper den 10. august 2011:

jeg fik en dårlig tatovering fra en butik i sauchie clackmannanshire kaldet icon ink tattoo studio, iv set andre tatovører, og de sagde, at tatoveringen blev udført alt for dybt, denne såkaldte tatovør skulle lukkes, da jeg havde set to andre mennesker med samme problem .så hvis du nogensinde er i vejret, holder denne skovhals langt væk fra dette ikon, såkaldt joke of a shop…..

jackie den 27. november 2010:

den tatovering på personen's numse er ikke en kvinde's. jeg'har aldrig set en kvinde's revner, at behårede og de jeans ligner mænd's jeans

Stavefejl Tat den 20. november 2010:

Nogle af disse tatoveringer er ganske forfærdelige, men jeg graver fuldstændigt kødet, der spiser kalkun (ved siden af ​​sidste billede), jeg synes, det er fantastisk!

Kara Lee den 3. november 2010:

Det sidste foto er ikke af et musikpersonale. Der er 6 linjer, når der skal være 5.

britt den 21. oktober 2010:

øh, her'er en tanke. det'er det ikke din krop, der bliver tatoveret, så don't klage over det.

Hvem er du til at sige, at tatoveringer er en grusomhed, når du kan gøre ting, som folk finder grusomme?

Don't være så fordømmende, det viser ekstrem uvidenhed.

becca den 09. september 2010:

ok, helt ærligt? jeg kunne gøre det bedre med en sharpe markør!!

B den 9. juli 2010:

Dragonfly ligner mig forfærdeligt meget henna. At'hvorfor det's lyse orange, og har ingen omrids.

Stace22 den 10. marts 2010:

Ved du hvad, billigt blæk er lort blæk. Jeg har selv et par tats, og jeg elsker dem. for dypene i kommentarerne højere oppe, der sagde deres der til showoff, ja du har tydeligvis ingen passion for kunst. det er bedre at tegne på din hud med en almindelig blækpen, der ønsker, at den var permanent. og hvad angår den dårlige tatovering, har jeg ærligt talt set værre. Nogle mennesker beder endda om dårlige tatoveringer, simpelthen fordi de er fulde. Så det er stort set intet argument her. åh og hvad angår beskæftigelse, obveøst, hvis du får en tatovering her, skal den ses med tøj på. Det betyder mest let, at dit job er mindre belastende for tatoveringer

Alyx den 7. februar 2010:

og så der'er dette….

http://www.youtube.com/watch?v=3SIwTc5WO3Y

kelsey den 21. januar 2010:

omg det er så fjollet

Jack Coveney den 15. december 2009:

Her er en anden samling af ret skøre tatoveringer's http://www.whatpoll.com/tattoos-to-avoid—men2

God samling stadig 🙂

nikki den 23. oktober 2009:

undskyld! at'er min undervisning" og sandsynligvis fordi engelsk ikke er't mit modersmål; det burde'har været "ny" studier i stedet for "nes undersøgelser"! LOL

nikki den 23. oktober 2009:

Hvis du virkelig er seriøs med at blive tatoveret, handler det om at sikre dig, at du er meget godt informeret om kunstneren om dit (endelige) valg på forhånd. Så det er virkelig også dit eget ansvar. Tal med andre, sørg for at få et godt kig på hans eller hendes værker. Sørg for, at du ikke kun tager et kig på billeder af deres arbejde (da de kan være andres), men går ind og ser dem, mens du arbejder, så du faktisk selv kan bedømme, hvordan de fungerer (kvalitet, hygiejne osv.).

Gå til et par konventioner, så du får en chance for at møde forskellige tatovører og stilarter. Det kan tage et stykke tid, men på den måde er chancerne dig'ender med en tat, som du vil blive glad for. Held og lykke fra en tatoveret pige med et almindeligt job, der kræver nes -studier regelmæssigt! 🙂

cHELSEA den 6. oktober 2009:

Hvorfor i helvede vil du have en tatovering, der også får dit ansigt til at ligne en, der slog skidtet ud af dig … jeg synes, det er så grimt og dumt !!!!!!!!!!! LMFAO

Carly den 14. september 2009:

Vær forsigtig mennesker, bed om at se andet arbejde eller endda tale med andre mennesker, kunstneren har gjort. Jeg havde en frygtelig oplevelse, og er nu arret for livet. Blev tatoveret af en fyr ved navn Stuart O'Neill i Stoke On Trent (føler jeg burde nævne hans navn, så andre er klar over det). Han rodede mig så dårligt ud, og han vidste det … med at han blev ved med at prøve at ordne det, lang historie kort … han gik MEGET til DYB, jeg blev inficeret og gik til dr, tog orale antibiotika på og gik tilbage at shoppe, hvor de returnerede mine penge … problemet er … hvordan fanden vil tingene heles op? Vil jeg nogensinde kunne få det dækket … det er stadig inficeret, jeg er tidligt på antibiotikastadiet, og det er langt fra helet .. så jeg har ingen anelse om dette overhovedet vil være i stand til nogensinde at være dækket hvis det er arret .. det er MEGET lille hvilket er det eneste gode!

Willem 30. juli 2009:

Så en absolut stinker her

http://www.slprofiles.com/picturedetail.asp?id=277…

Jessicadragon den 20. juni 2009:

Der er to typer af "dårligt" tatovering, efter min mening.

1) Kunstneren mislykkedes, uanset om den ikke fyldte et fast stof ordentligt, gravede for dybt, nysede og trak pistolen, hvor det gjorde't hører til, ujævn eller ulæselige bogstaver eller tusind andre scenarier. Grundlæggende mislykkes kunstneren kun, når det ikke er, hvad klienten havde til hensigt og/eller ikke't matcher de leverede illustrationer, og de er ikke tilfredse.

2) Når en klient's valg af kunst er ikke tiltalende efter fælles standarder inden for tatoveringskulturen (eller kunstnerisk dårlig af flertallet generelt), og tatovørens kunstneriske niveau kan ikke kompensere for dårligt udvalg, fordi det er bare så dårligt.

Det ene kan ikke bebrejde det andet. Med sidstnævnte, Hvis klienten er tilfreds med tatoveringen, så de'er glad. Nogle af de ting, folk vælger at gøre en del af sig selv, får mig til at spekulere på, hvad de tænkte, men jeg ville ikke't dømme dem for det ud over, hvad de åbenlyst har til hensigt. Jeg gør ikke'tror ikke det automatisk skal arkiveres som "dårligt", bare måske i dårlig smag.

Til dem her der kritiserer tatoverede folk, din mening gør det ikke't betyder faktisk noget for de mennesker, du udtrykker dig overfor her. jeg'jeg gætter bare. Men hvad ved jeg, jeg er angiveligt uuddannet og arbejdsløs.

Jenn den 21. marts 2009:

Uvidenhed.

Tatoverede mennesker er i stand til at få job og beholde dem.

Hvordan tror du, vi betaler for vores tatoveringer?

Og hvordan får vi vores penge?

Åh- og lige så meget som du håber, at hele tatoveringseksplosionen vil gå over, inden den næste generation bliver myndig .. Jeg håber også, at din uvidenhed og nærsind vandt't gnid af på nogen af ​​dem.

Michael den 4. marts 2009:

Tatoveringer er for lavklasse, uuddannede og ukulturelle mennesker. Forhåbentlig vil denne modbydelige mode ikke blive videregivet til den næste generation af amerikanere.

sara den 11. januar 2009:

Den med øjnene på numsen, godt det ligner en mands numse, medmindre hun er en behåret..stor!

Shane den 19. december 2008:

Tatovører er kunstnere og ikke al kunst er for alle, godt arbejde fordi det er levende.

trist panda den 18. december 2008:

Jeg forventede, at dette var virkelig underholdende eller i det mindste informativt, men i stedet det's simpelthen nogen, der river på tatoveringer, fordi de eller deres placering ikke er efter hendes smag. Meget trist. Mens et par faktisk falder ind under kategorien "Virkelig dårlig kvalitet", de fleste af dem don't og det'Det er ret fornærmende for kunstnerne at sige, at de gør det.

jovifreak den 25. september 2008:

Hvis tatovering's = arbejdsløse, så ville ingen have nogen (gode alligevel) de koster så meget !!

Jeg har 4, min sidste blev gjort ret dårligt, og jeg er ved at få det ordnet.

Jeg vil sige til enhver, der ønsker en tatovering, lav først dit hjemmearbejde, tjek forskellige tatovører, se på deres arbejde, sørg for at du er sikker på, at de kan gøre, hvad du vil, og gøre det godt.

starrkissed fra Arizona den 28. juli 2008:

wow det er nogle alvorligt dårlige tatoveringer!!

flutterbug77 fra USA den 27. juni 2008:

jeg'Jeg er ikke en til at bære tatoveringer, men disse er forfærdelige!

RyanRE fra Bellingham, WA den 4. juni 2008:

Uh … Det er nogle ret dårlige tatoveringer. Jeg er klar over, at dette er et gammelt knudepunkt, men jeg er ny på HB, så jeg tjekker det bare for første gang. Godt arbejde Jaclyn: D

Humblebee den 4. maj 2008:

Wow, nogle af de tatoveringer er ret elendige, som f.eks "venskab" en. det kunne'har brug for hjælp til hænderne ^- ^og den fyr, der sagde "tat (t) oos = arbejdsløs" skulle lige tænke igen et øjeblik. hvis du'er du dækket af tatoveringer i hele dit ansigt og andre smukke synlige pletter (hænder, hals), så har du sandsynligvis vundet't få et job i en butik. men hvis du har en tatovering på ryggen (jeg forventer godt, at folk skal have skjorter på: p) eller andre lignende pletter, hvorfor så ikke? Jeg kan og kan't enig i, at tatoveringer er dårlige, hvis du tatoverer din kæreste/kæreste's navn på dig, og du bryder op (hvilket jeg tror skete med "loli" fyr, lol) dig'er temmelig skruet, medmindre det ligner en vigtig hukommelse. jeg tænker det'er en fantastisk måde at huske nogen/noget ved at få en tatovering for at ære dem. til de onde igen, don't prøv at tatovere et sted, der ændrer sig meget efter den tid, du får tat, som et eksempel (kvinder) don't få en tat på brysten, blive gravid (bryster vokser nogenlunde større), få ​​et barn til at sutte dine bryster fladt, og tag et kig på tat, jeg tror, ​​det kan udfordre blækket lidt for meget. Eller hvis du're fedt, og tabe et ton af vægt, vandt det'ser godt ud: p (synes jeg)

Hoshi den 24. januar 2008:

Fordilive – vil du ikke give mig en ærlig vurdering af følgende tatovering? God eller dårlig? Og hvorfor? Beklager at billedet er så lille, men forhåbentlig kan du få ideen:

http://img170.imageshack.us/img170/1387/tattooxy5….

Forvirret 23. januar 2008:

Tak fordi du rydder op i det fordiilive 🙂

becauseilive (forfatter) fra N.J. den 21. januar 2008:

Hey forvirret – Lænestolstatuen blev oprindeligt placeret i "tilfældig" sektion i hast. Efter at det blev gjort mig opmærksom på, at det var en tatovering af Eames -stolen, et ikon for design fra 1950’erne ( http://en.wikipedia.org/wiki/Eames_Lounge_Chair ) Jeg tog et andet kig på det og besluttede at fjerne det med det samme. Fordi det var under "tilfældig" sektion, faldt det under en overskrift, der sagde, at det var en dårligt udført grusomhed, hvilket det tydeligvis ikke var. Min fejl 🙂

Forvirret den 18. januar 2008:

Hvilken er "lænestol" alle sammen'taler om? Er det den under ansigtet ar tatovering, for jeg aner ikke hvad det er'det skal være..

dreamcatcher080 31. december 2007:

Alle har ret til deres egen mening. Tatoveringer er bare en mere permanent måde at udtrykke, hvem vi er, ligesom vores tøj og hår gør på en mere midlertidig måde. Selvom tatoveringer ikke er min stil, kan de være ideelle til en anden, og jeg gør det'tror ikke vi har ret til at blive fordomsfuldt over for disse individer. Jeg trives med forandringer, og jeg er enig i, at nogle af disse tatoveringer er af dårlig kvalitet, men … skønhed er i betragtningens øje! 🙂

ryan den 13. november 2007:

tilfældighedstatoveringer er de bedste: D

FPM den 7. november 2007:

Jeg plejede at være en hjemløs rodeoklovn, men nu er jeg en tryllekunstner i verdensklasse !

liz den 30. oktober 2007:

jeg'har set Eames -stolen latterliggjort i et par forskellige tatoveringsposter og det'Det er virkelig trist for så mange designe uvidende mennesker at gøre sig flov på denne måde. DENNE STOL ER ET UDANVÆRT VIGTIGT OG KENDT STYK I DESIGNHISTORIE. Jeg tvivler på, at det blev valgt tilfældigt OG det's en virkelig veludført tatovering. Er der en eller anden måde du kan redigere denne ud af din artikel og måske spare dig selv for ikke at se clueless og fordømmende ud længere?

jade den 29. oktober 2007:

ja det er bestemt en kunst tatovering,

Jeg kan personligt sige, at det nogle gange er en kunstners skyld, men andre gange er det så fandens svært at fortolke, hvad fanden kunderne vil have !

simpelthen fordi han eller hun ikke helt kan kommunikere præcis, hvad de ser i deres sind, er mange store kunstnere mennesker, der forstår kunder, og derfor ser det ud til at de får mere arbejde og bedre ideer til tatoveringer.

det værste jeg synes er når jeg ser piger komme ind med dårlige, for mig er det fandens for alvorligt at ar en smuk pige (nej jeg er ikke en fyr der er sløv jeg er en pige for lol gift med en tatovør 🙂

når de også graver det ind, og det ar, brutalt!!!!

poooooooor piger

Carol den 2. oktober 2007:

iraado todos !

Beijo; **

Michelle den 2. oktober 2007:

Jeg er enig i det alle siger, ja det's lidt af en mærkelig placering, men den lænestol tatovering er DAMN god. Detaljer og skygge er helt rigtige. OG DU VED HVAD, du kan nemt få job med tatoveringer, så længe du gør det't få dem på dit fucking ansigt! Jeg fik to job, og min tatovering dækker hele min ryg, og jeg ELSKER DET

jeg'Jeg skifter aldrig min t-shirt igen den 29. september 2007:

Jeg elsker logikken i den fyr, der tænker "tatoveringer er ligesom idiot filtre. De holder de mennesker væk, som jeg ikke ville't vil kende og tiltrække de mennesker, som jeg generelt kommer godt ud af".

Han skulle gå ud og pege en legetøjspistol på politifolk, det vil give ham mulighed for at blive venlig med dem, der forstår hans humor!

fane den 28. september 2007:

Tak, Tim … Charles og Ray Eames, designerne af den pågældende stol var meget produktive designere. Denne ekstremt veludførte stol ville ikke være så tilfældig for en tatoveringsklient, der havde en passion for design eller arkitektur.

jeg'm forsøger også at ignorere tatoveringen = arbejdsløshedskommentar. Jeg har flere større tatoveringer, og jeg har en Master's grad sammen med en velbetalt karriere. Stig venligst tilbage under klippen, hvorfra du kom.

tim den 25. september 2007:

Den stol er ikke bare et tilfældigt møbel. Det er Eames Lounge fra 1956, et absolut designikon: http://en.wikipedia.org/wiki/Eames_Lounge_Chair

Eller bare google "eames lounge" og se hvor mange sider du finder.

Bare fordi * du * ikke gør det't genkender noget gør ikke't mener det's tilfældigt.

Sam den 24. september 2007:

Jeg tror, ​​at personen på det sidste billede var en guitarist. Musik score har 5 linjer, men fanen guitar har 6.

Whitney fra Georgien den 23. september 2007:

"Faktisk er der det, så længe du gør det't tatoverer bare navnet på dit nuværende yndlingsband" Min kæreste har tatoveringer fra bands han's arbejdede for såvel som vennebånd's. Vi'har talt om at have tatoveringer som ældre mennesker og ikke lide dem, og han's oplyste, at han'Jeg vil aldrig fortryde at få nogen af ​​sine tatoveringer undtagen hans dårligt udførte kranium (tatovøren gravede for dybt og de røde og sorte blødte sammen). Han siger, at alle hans tatoveringer repræsenterer en tid i hans liv, som han vil huske, godt eller ondt.

Jeg tror han'er skør, men troede jeg'd smider det ind.

Og jeg er enig i, at nogle af tatoveringerne i denne artikel ikke er't nødvendigvis dårlige tatoveringer, bare anderledes. Sandsynligvis elsket af den person, der har det, f.eks. Stolen eller kyllinget, der bryder igennem (jeg kan godt lide den, tilfældig og underlig alligevel, men med en smule arbejde kunne det se godt ud).

Hvad angår job, jeg'har set mange ledere med synlige tatoveringer. Jeg har en synlig, som jeg'har haft med et job. jeg'har set medarbejdere i erhvervslivet med tatoveringer. jeg'har set detailhandel med tatoveringer. De fleste siger, at du ikke kan få dem, men mange steder forstærker reglen ikke, medmindre nogen har en offensiv tatovering. Normalt er navne og sådan noget ok, men en dæmonisk kranium er sandsynligvis ikke.

Åh, og ja, det er en mand med øjnene på numsen. Han'er iført mænd's baggy bukser med boksere trukket ind for at vise tatoveringen. Plus håret. Ha.

Tatoveringer. SoottaT den 22. september 2007:

Til anti-tatoveringsfolkene, der sender her:

Jeg har tatoveringer, hvoraf nogle ikke let kan skjules som den på min venstre underarm og bicep. Selvfølgelig ved jobsamtaler bærer jeg skjorter med lange ærmer, men hver dag på arbejde har jeg jeans og t-shirts med korte ærmer på. Jeg arbejder som netværksingeniør i et stort datacenter, og ingen bekymrer sig det mindste om, at jeg har tatoveringer.

De eneste steder, hvor tatoveringer ville gøre mig arbejdsløs, er steder, hvor jeg ikke ville't ønsker at arbejde i første omgang. Og de mennesker, som mine tatoveringer "fornærme" er mennesker, som jeg absolut ikke ville hænge ud med i første omgang.

Så mine tatoveringer ligner lidt "idiot filtre." De holder de mennesker væk, som jeg ikke ville't vil kende og tiltrække de mennesker, som jeg generelt kommer godt ud af.

Mixas den 20. september 2007:

Billedet med øjne på numsen er ikke en pige – det er russisk herredsfængslet tatovering, og det har en betydning – at han er enhver tæve.

Sump den 20. september 2007:

Jeg elsker tilfældig tatovering's! Den stoltatovering har været en af ​​mine yndlings -tatoveringer's for aldre. Så godt gået og en dejlig omage til et meget dyrt stykke vintage møbler.

'tatovering's = arbejdsløshed' fyr, temmelig selvglad sidder der med dit milliard dollar job i timen, som du modtog på en streng tatoveringsaftale. Jeg har mange synlige tatoveringer (nogle der hører til på denne side), og jeg lever gladeligt animerede tegnefilm, som dine børn ser. Don't dømme en bog efter, hvad folk tegnede over den.

taylorblue fra Canada den 20. september 2007:

Tak HaHa du sagde det i hvert fald!

Renæssance den 19. september 2007:

Vent, vent, jeg forstår det … det'er en lænestol … på en arm.

HaHa den 18. september 2007:

Jeg kan godt lide den fyr, der siger "Tatovering's = arbejdsløs".. fyren kan't selv stave tatovering. Hvem er frafaldet ?

Og jeg'Jeg er ikke partisk, jeg har ikke engang en tatovering

lani den 18. september 2007:

1. Nogle gange fungerer ingen konturer på tatoveringer. Arbejd bedre end at have en disposition.

2. Hun ville have en tatovering på hendes numse. Og hvad så? Det var dér, hun ville have det. Hvis du ikke't vil have en tatovering på din numse, don'får ikke en. Ikke alle kvinder vil have trampemærker

3. Uanset om det ser uensartet ud for dig eller ikke, vil jeg vædde med, at det var sådan, han ville have sin ryg, eller han ville ikke have gået til alle disse sessioner. Jeg forstår det måske heller ikke, men det'er tydeligvis hvad han gik efter.

4. Kalkunen og lænestolen er ikke dårligt udført. Faktisk er lænestolen en helt fantastisk tatovering. Bare fordi du ikke gør det't lide dem eller forstå dem, gør ikke'det betyder ikke, at de er dårlige tatoveringer.

5. Enkelt linjearbejde som den sidste tatovering er ved at blive en populær stil med tatoveringer. Hvad er der galt med dem? Ikke noget.

k den 17. september 2007:

det synes mig mærkeligt, at folk ser tatoveringer som "selvlemlæstelse." det's en af ​​de ældste udtryksformer, der findes. ingen sætter spørgsmålstegn ved hullede ører eller kalder dem modbydelige eller frastødende. det virker som en vilkårlig skelnen for mig. den eneste forskel er, at den ene betragtes som mere mainstream end den anden.

jimmy den 17. september 2007:

#1 – Jim, Tran5, Jack – brugte du tiden på at se på en side, der var afsat til noget, du synes er frastødende, og derefter skulle kommentere det? Jeg gør ikke't get the point, unles du kan lide at blive brutto. Selv da er tammyfayebakernudes.com sandsynligvis et bedre bud.

#2 – Stolen er smuk.

#3 – Jeg ville aldrig vælge det for mig selv, men kunne godt lide tatoveringen Warrant/ Whitesnake/ Twisted Sister. Det viser dedikation. Give'r

ophotisk den 17. september 2007:

tatoos giver en allerførste forestilling om, hvem du er og i sidste ende den måde, du ser ud og bedømmer ting, der kommer din vej

Andy den 17. september 2007:

Det er ikke et ufærdigt musikpersonale på et håndled. Der er seks linjer der, og et musikstab har kun fem.

taylorblue fra Canada den 16. september 2007:

Tak fordi du viste os disse … nogle mennesker er vilde med hvad de vil … don'lad ingen fortælle dig anderledes.

SmashTheState den 15. september 2007:

Der'Det er på ingen måde muligt at vide, om stolens tatovering er "tilfældig." Måske ejer personen en kontormøbelbutik. Måske arbejdede personen hele sit liv på en stolfabrik. Måske var det den stol, hun eller han sad i, da hun eller han lod på lotteriet. Symboler har totemisk kraft, og ingen kan kende deres sande betydning undtagen personen med tatoveringen.

Renæssance den 13. september 2007:

Fantastisk Hub!

Nå, jeg kan lige så godt smide min egen tatovering heroppe og se, hvordan Hub -fællesskabet bedømmer det … Selvom billedet ikke er den bedste kvalitet, kan jeg forsikre dig om, at linjerne er sprøde, så kvaliteten af ​​tat er meget god :https://hubpages.com/misc/Design_A_Tattoo

I øvrigt fordi jeg graver dit armbånd.

VB den 13. september 2007:

"Gør dig selv en tjeneste folk, der er ikke noget design i verden, som du vil have på din krop resten af ​​dit liv"

Faktisk er der det, så længe du ikke gør det't bare tatovere navnet på dit nuværende yndlingsband/klem/hold eller gå derind og bare vælge noget ud af flashbøgerne.

Pointen med at sætte tatoveringer et sted, hvor folk kan't se dem er fordi de're en personlig ting ikke et t-shirt slogan. Det redder selvfølgelig også os fra snæversynede idioter som dig selv.

Den slags person, der'vil have en tatovering på deres ansigt er den slags person, der ville't få et job, tatovering eller ej.

Sæt den 12. september 2007:

Tran5, Jim ?

Jeg gør ikke'antager det ikke'Det er nogensinde gået op for nogen af ​​jer, men her'er et blidt hint…

Folk med tatoveringer er ikke'prøver ikke at tiltrække *dig *….

Jim Smith den 12. september 2007:

Jeg har aldrig set nogen tatovering, der så attraktiv ud. Du får naturligt nok lemlæstelser i løbet af dit liv. Hvorfor ville du gøre det bevidst? Derefter have dem placeret på steder, hvor du kan't selv se dem, er endnu mere uvidende.

H. L. Menken havde ret. "Ingen tabte nogensinde penge, der undervurderede smagen af ​​den amerikanske offentlighed." Det, der er trist, er, at meget af resten af ​​verden efterligner dem.

tran5 den 10. september 2007:

godt, bortset fra det faktum, at alle tatoveringer er stort set uinteressante, tager disse uattraktive til et helt nyt niveau. selvom jeg også er enig med den anden kommentator, er denne formand faktisk ret cool, og selvom jeg'Jeg er ikke fan af tatoveringer. Jeg kunne virkelig godt lide den 🙂 Gør dig selv en tjeneste folk, der er ikke noget design i verden, som du vil have på din krop resten af ​​dit liv, og du kan aldrig være virkelig nøgen efter det ene, så DON'T FÅ EN TATTOO! pls.

Dyl den 09. september 2007:

Jeg har den kontorstol … faktisk, jeg'Jeg sidder på det lige nu, og det ser stort set præcist ud.

Jack den 09. september 2007:

Ugh! Tatoveringer er selvforskyldte ar og det mest afskrækkende, jeg nogensinde har set hos en person.

Lesley Shell den 09. september 2007:

Den tatovering af øjnene på numsen er han ikke kvinde. der er hår mellem revnen og lårene er lige, ikke krumme som en kvinde…

Lær stave den 09. september 2007:

Tatoveringer = arbejdsløshed? Virkelig? Når jeg taler som en godt betalt og tatoveret leder, vil jeg sige, at det ikke er sandsynligt, at det ikke er muligt at stave at betyde arbejdsløshed. Jeg lagde dog mærke til at du stavede tatovering korrekt i dit navn, så jeg'Jeg vil antage, at din stavemåde er inkonsekvent, hvilket betyder, at du er en idiot.

mistermooster den 09. september 2007:

På et tidspunkt ville jeg have aftalt med frafald, at tats er til tabere osv. Men lad's face it, de dage er for længst gået. Tatoveringer er mainstream nu, og mens ansigts tatoveringer eller store tats helt dækker en's hals, arme eller hvad som helst kan begrænse beskæftigelsesmulighederne, idet man siger, at tatoveringer = arbejdsløshed bare er fjollet.

Lindsy den 8. september 2007:

Det'Det er ikke forkert at dømme nogen's tatovering. De får det sandsynligvis til at vise sig og udsætter sig selv for andre mennesker's meninger derefter. Tatoveringer der kan't være centrum for diskussionen bør være på steder, ingen kan se.

Den kontorstolstatovering er tilfældig, sand, men så godt gået. Kunstneren, der gjorde det, er tydeligt sprogforstået og har min godkendelse for at være villig til at give nogen præcis, hvad de ville og gøre det godt.

Sæt den 8. september 2007:

Meget mærkeligt faktisk – artiklen, ikke valget af billeder..

En lille 'starter tat' er aldrig et problem for en endda halvvejs anstændig kunstner at integrere i et større stykke, hvis det senere ønskes, og en lille tat fjernes lettere med lasermetoder end en stor monstrositet, man fortryder.

Hvad angår dit valgte billede til 'dårligt dække over' ?

Hvad i alverden gav dig den idé, der skulle dække navnet, lol ?

Det's meget klar kunden ønskede, at navnet skulle forblive synligt, og den tilføjede kunst afgiver en erklæring. En du måske er uenig i, og helt sikkert 'Lori' ville, vil jeg vædde med !

Men det var ikke et forsøg på 'dække over' fuldstændigt den eksisterende tat.

Du skriver godt nok.

Men- din provinsielle holdning til, om andre's tat's havde betydning for * dig * og din hast med at inkludere billeder af tats, der ikke matchede dit syn på dem, viser for meget sjusk.

Tag lidt mere tid på din næste rant, og match hvad du'siger til hvad du'vises igen- og husk forskellen mellem 'ikke efter din smag' og 'dårligt tegnet'.

Stolen ? Ikke efter din smag – MEGET godt tegnet.

isabelletrapnell den 8. september 2007:

stolen tatovering er faktisk af en fabelagtig kunstner, nick baxter,

og er også ekstremt godt gået.

det faktum, at det's tilfældige siger ingenting om kunstnerens talent.

alligevel, det'er ikke kunstneren, der bestemmer, hvad tatoveringen er,

at'er kunden's ansvar.

bare fordi det's ikke en tatovering, som du kan se mening i, betyder ikke det's uden personlig betydning.

vokse op.

lidybean87 31. august 2007:

mand det'er noget DÅRLIGT DÅRLIGT blæk !

Carrie 30. august 2007:

Et musikpersonale har 5 linjer, enten kunden ikke't gøre hans/hendes lektier eller virkelig ønskede seks linjer. Linjerne er også ujævne.

jamestedmondson fra San Francisco den 30. august 2007:

Jeg nød virkelig denne hub. De tatoveringer ser forfærdelige ud!

Jeg kan dog godt lide den udøvende skrivebordsstol. Det er mærkeligt, og i det mindste er det ikke dårligt tegnet (muligvis dårligt udført selv).

About the author